Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

"Elektrum Lietuva" UAB | Dėl sukčiavimo ir apgaulės prieš vartotoją nesilaikant sutarties |

Elektrum Lietuva UAB 2023 vasarą sudariau telefonu sutartį, ji buvo pratęsta, nes senoji baigėsi. Sutartis buvo dėl 2 laiko zonų taikymo, tiekiant elektrą į butą Vilniaus m., Grigiškės, Kovo 11-osios g. 57-21. Sutartis įregistruota ir galiojanti. Tačiau ši bendrovė nors pripažino savo klaidą ir aplaidumą, ji pamiršo kažką pas savę pažymėti ar iki galo sutvarkyti, nes per porą dienų atvyko jų siųstas elektrikas iš ESO ir pakeitė elektros skaitliuką į dvejų laiko zonų elektros skaitliuką. Tačiau jie tarpusavyje nesusiskambino, kaip suprantu ir toliau paliko savo kažkokį standartinį planą, manęs neispėjus. Aš pasitikrinau po Naujųjų metų, kame reikalas? Įlindau į programėlę appsą Elektrum Lietuvą ir pasitikrinau kokia sutartis? Pasirodo jie savaip, kaip jiems geriau savarankiškai be mano žinios toliau skaičiavo u suvartotą elektros energiją, nei buvo sudaryta sutartis dėl 2 laiko zonų. Taip nuo manęs slėpdami ir pasipelnydami, mano nuomone ne teisėtai. Paaiškinsiu, kodėl aš pasitikrinau po Naujūjų sausio 4 dieną. Nes pasikalbėjau su savo tėvu, kuriam pasiskundžiau, kad nežinau kodėl, moku už elektrą brangiau? Patarė per atsisiųstą programėlę, susirasti sutartį ir pasitikrinti, gal jie kažka suklydę? Taip ir buvo. Prašant jiems el.laišku ištaisyti viską, bei kompensuoti mano nuostolius ir perskaičiuoti sąžiningai nuo preitų metų vasaros, suvartotą elektros energijos išteklius, Elektrum Lietuva atsiuntė apgailestavimo laišką ir atsisakė taip pasielgti. Atsisakė, net laikytis sutarties. Nors galiojanti ir pas juos sistemoje įvesta ši naujoji sutartis, jos unikalus registracijos numeris, vis tik atsisakė pripažindami, jog suklydo jų darbuotojai, sumokėti man nuostolius ką esu sumokėjęs per tuos 3-4 mokėjimo mėnesius, motivuodami labai neitikėtinai - man nereikėjo mokėti. Nes jei mokėjau, aš ale sutikau su sąlygomis. Įsivaizduojate? Aš esu padorus vartotojas. Nei karto nesu įsiskolinęs ir gavęs perspėjimus iš jokių įmonių, bei grasinimus, išieškoti bei mokėti delspinigius. Aš sąžiningai visada už paslaugas moku. O tai paaiškinus jiems, kad mokėjau, nes reikia, mane įpareigoja sutartis. Kad pasitikrinau ir pamačiau tik sausio 4d. Jie nesivėlė į tolimesnius aiškinimus, nors prašiau, kad spręstu jų virš stovintys atsakingi darbuotojai. Atsisakyta buvo tenkinti mano skundą. Toliau iki šiol jie taiko savarankišką savo mokėjimo planą, kurio aš nesu sudaręs. Dar jie gazdina tuo, kad sutartis nepasirašyta. Nors jau tai 3-ioji sutartis su jų bendrove, kuri sudaroma telefoniniu skambučiu, nuotoliu ir iki šiol visada galiodavo. Aš įsitikinęs 100% , kad tokios sutartys beveik visos yra sudarytos telefonu, o ne fiziškai. O jie bando mane durninti ir įtikinti, kad sutartį reikia vėl; iš naujo pasirašyti. Kažkoks absurdas. Nors skunduose aiškinau, kad kreipsiuos į VTAT arba VERT, jie atsakydami man į laišką, tyčiojosi. Pakartodami, ką rašė ankščiau ir pabrėždami, kad neskaitė mano paaiškinimų, kodėl buvau mokėjęs jiems už paslaugas. Kad pastebėjau tik po Naujųjų, pasidaręs analizę. Labai prašau mano skundą persiųsti kur kompentencija tinkamesnė ir mano nuomone klientų apgaulė yra numatyta administracinė atsakomybė. Taip pat, noriu nuo sutarties pasirašimo, o tiksliau nuo jos įsigaliojimo, visus mokėjimus padarytus iki skundo išnagrinėjimo dienos, man sugrąžinti kaip žalą materialinę ir moralinę patyrusiam vartotojui. Bei įpareigoti Elektrum Lietuva UAB laikytis sutarties, kuri buvo įregistruota abejų šalių susitarimu. Noriu dar pridurti, kad  Elektrum Lietuva UAB atsakė man laiške, jog perklausė paminėtos naujos sutarties sudarytos su atsakinga jų darbuotoja garso įrašą, bei patvirtino, kad sutinka, kad buvo sudaryta skunde pateikta sutartis dėl 2 zonų laikų, tačiau remdamiesi savo nagla neteisėta praktika, liepė man naujai sudaryti sutartį beveik už mėnesio paskambinus jiems telefonu ir nurodant kad noriu 2 laiko zionų taikytinų tarifų. Nors anais metais buvo mažesnė kaina, kai buvau sudaręs sutartį. Tai vėl gi akivaizdi klientų apgaulė. Prašau patraukti atsakomybėn šią bendrovę ir įpareigoti atlyginti man patirtus nuostolius ir įpareigoti laikytis sutarties. Ačlū labai. Jei ko pritrūks Jums, parašykite, pabandysiu greičiau viską atsiųsti. Šiąnakt jų puslapis neveikia ir rašo "Nuo 2024 01 26, 20:00 val. iki 2024 01 27, 06.00 val. vyksta savitarnos svetainės atnaujinimo darbai. Atsiprašome už nepatogumus. Lauksime Jūsų vėliau!" Todėl atsiųsti sutartį iš jų tinklapio ar appso nepavyksta. Prireikus, atsiųsiu, kai vėl veiks. Tik parašykite prašau į kokį el. paštą.