Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Eimeta | UAB EIMETA |

2023-10-05 iš elektroninės parduotuvės www.eimeta.lt užsakiau mobilųjį telefoną
Samsung Galaxy s23 Ultra 256MB Green, iškart elektronine bankininkyste padarydamas
apmokėjimą (pridedu). Savo puslapyje UAB Eimeta deklaravo, kad prekės bus pristatomos per 7-
21 d. d. (pridedu ekrano nuotrauką). Pralaukęs šį terminą 2023-11-07 kreipiausi į pardavėją su
klausimu kada bus pristatytos prekės. 2023-11-08 Gavau atsakymą, kad užsakymas vėluoja ir bus
pristatytas tik š.m. gruodžio 5 d., todėl iškart paprašiau, kad būtų padarytas užsakymo atšaukimas
ir pinigų grąžinimas. Buvau informuotas, kad pinigai bus grąžinami per 5-8 d.d., tačiau net ir po
papildomo kreipimosi pinigų iki šios dienos negavau. Jų internetiniame puslapyje prekių nebeliko,
galimai įmonė uždarinėjama ir pardavėjas nevykdo savo įsipareigojimų. Padarytos turtinės žalos
dydis man – 879 Eur.