Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

"Maxima LT" UAB | Brokuota prekė |

2024-01-19 Marijampolės Maxima V. Kudirkos 3 parduotuvėje buvo nupirkta prekė "Pharma oil Complex". Grįžus į darbo vietą (dirbam toje pačioje patalpoje) pastebėta, jog prekė yra brokuota - tūtelė sutrupėjus, suskilus, o buteliuko sriegis apsinešęs (ko gero prekė ilgą laiką stovi prekyboje). Tą pačią dieną, po savo darbo valandų, nuėjus į informacijos centrą, paprašius pakeisti brokuotą prekę, kasininkė nemandagiai atsakė "be valdžios jokių grąžinimų nedarom" ir toliau jokios informacijos nesuteikė, nors anksčiau su nekokybiškų prekių pakeitimais jokių problemų nebuvo. Prekės suma 8,99 su nuolaida.

"Maxima LT" UAB pateiktas atsakymas.

Laba diena,

dėkojame, kad kreipėtės, ir apgailestaujame, kad įsigijote nekokybišką prekę. Taip pat labai gaila, kad nuvykus į parduotuvę darbuotojai nesugebėjo išspręsti situacijos iš karto ir suteikė neteisingą informaciją. Parduotuvės administraciją apie situaciją informavome, darbuotojams bus pakartotinai priminta prekių grąžinimo tvarka.
Maloniai kviečiame su preke ir kvitu užsukti į parduotuvę, kur situaciją išspręsime.

Bendrovės vardu atsiprašome dėl kilusios situacijos.

Gražios dienos.