"Sveiki,
Laba diena.
Norime Jus informuoti, kad Jūsų užsakytos prekės jau atvyko į Lietuvos sandėlius ir jau netrukus pradedame formuoti Jūsų užsakymą.
- Apie paruoštą užsakymą atsiėmimui ar siuntimui nurodytu Jūsų adresu - informuosime Jus atskiru pranešimu dėl tikslesnės Jūsų prekės gavimo datos.
Dėkojame, kad pasirinkote mus ir stengsimės įvykdyti Jūsų užsakymą kaip įmanoma greičiau.
Pagarbiai UAB „Eimeta“ komanda"
Informuojame, kad Jūsų užsakymas vėluos, labai atsiprašome už sukeltus nepatogumus. Jūsų prekės numatomas atvykimas į Lietuvos sandėlius yra Sausio 8-19 dienomis.
Pretenzijos priežastis: Nesuteikta paslauga / negauta prekė
Apie gautą prekę ir planuojamą perdavimą kurjerių tarnybai ar galimybę atsiimti prekę fizinėje parduotuvėje būsite informuotas atskiru pranešimu.
Lauksime Jūsų patvirtinimo dėl pratęsto pristatymo termino.
Pagarbiai,
UAB Eimeta komanda"
Šiuo metu įmonės atstovai į laiškus nereaguoja, tai internete radau, kad labai daug nusiskundimų šia įmone, todėl buvo parašytas prašymas dėl pinigų grąžinimo ir užregistruota pretenzija SWED banke :