Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB Eimeta | Pirkome iš UAB Eimeta šaldytuvą Praėjus pristatymo terminui, negavome nei prekės, nei už ja sumokėtos sumos gražinimo... |

Pirkome iš UAB Eimeta šaldytuvą Beko CSA240K30SN už 170+25
pristatymas į namus, viso suma 195 eurai. Pristatymo terminas iki 21
d.d. Praėjus pristatymo terminui, negavome nei prekės, nei už ja
sumokėtos sumos gražinimo...
*2023-09-23 Gavome nuo Eimeta į el. paštą žinutę ,,Jūsų užsakymas Nr. 22263 sėkmingai priimtas ir šiuo metu yra vykdomas" .
*2023-10-19
Skambinau į Eimeta paklausti, kada bus pristatyta prekė? telefonu
atsakė, kad tiekėjai vėluoja su prekės pristatymu, po skambučio gavau į
el. paštą žinutę ,,Patikslinus su tiekėju informuojame, kad Jūsų prekės
pristatymo terminas numatytas iki š.m. spalio 26d. (imtinai) ", atrašiau
jiems, kad pristatymo terminas buvo iki 21d.d., sekančią dieną atrašė
,,Labai apgailestaujame, kad užsakymas užtruko. Dėsime visas pastangas,
kad Jūsų užsakymas atkeliautų , kaip įmanoma, skubiau. ".
*2023-10-24
Gavau į el. paštą žinutę ,, Jūsų užsakymas renkamas, norime Jus
informuoti, kad Jūsų užsakytos prekės jau atvyko į Lietuvos
sandėlius ir jau netrukus pradedame formuoti Jūsų užsakymą.
- Apie paruoštą užsakymą atsiėmimui ar siuntimui nurodytu Jūsų adresu -
informuosime Jus atskiru pranešimu dėl tikslesnės Jūsų prekės gavimo
datos.
*2023-10-27 Pratęstu pristatymo terminu prekės
nesulaukėme, skambinau vėl į Eimeta. Sakė, kad prekė vis dar neatvyko ir
prižadėjo, kad turėtumėte gauti kitą savaitę jau tikrai, ir kad gali
kompensuoti pristatymo išlaidas, prašė atsiūsti banko sąsk. nr. ,sąsk.
nr. nurodėme, bet kompensacijos nesulaukėme.
*2023-11-06
Prekės vis nesulaukėme, skambinau vėl i Eimeta. Atsiliepė kita moteris
ir sakė, matau prekė dar neatvykus ir nesuprantu, kas jum galėjo
prižadėti, kad prekė jau bus pristatyta šią savaitę... pasakiau, kad
negavau vis dar kompensacijos, ji patikino kad kompensuos pristatymo
išlaidas. Po pokalbio gavau į el. paštą žinutę

,,Užklausėme tiekėjo kur Jūsų prekė užtruko.


Būtinai Jus informuosime gavę atsakymą."

*2023-11-07 Į el. paštą gavau žinutę ,,Informuojame, kad Jūsų užsakymas Atvyksta ir numatoma gavimo data
Lietuvos sandėliuose yra š.m. Lapkričio 15-20d. (imtinai). Apie prekės
gavimą būsite informuotas atskiru pranešimu. ".
*2023-11-22
dar kartą pratęstu pristatymo terminu prekės nesulaukėme... skambinau
vėl i Eimeta, atsiliepė jaunas vyrukas, sakė prekė dar nėra atvykusi, ir
tikino, kad prekė bus pristatyta vėliausiai iki gruodžio 15d., o dėl
kompensacijos perduos buhalterei, kad padarytu pavedimą.
*2023-12-18 prekės ir kompensacijos vis nesulaukėme, prisiskambinti nepavyko. Rašėme jiems į el. paštą, atsakymo negavome.
*2023-12-21 Su Eimeta susisiekti nebepavyksta, į laiškus nebeatrašo.
*2024-01-08
Baigėsi kantrybė pradėjau internete ieškoti informacijos apie šią
įmonę. Pamačiau, kad internetinėje svetainėje vykdomi atnaujinimo darbai
ir užsakymai nebepriimami, sužinojau, kad Vilniuje esanti fizinė
parduotuvė jau uždaryta ir yra daug nukentėjusių žmonių nuo šios įmonės.

Parašiau el. paštu į Eimeta, kad atšaukiame užsakymą ir laukiame pinigų gražinimo.
*2024-01-16 vis dar nei pinigų, nei prekės nesulaukiame...