A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/c825e4a56dcf131af6fd3776793e054a.doc): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

Vartotojų skundai | VartotojuSkundai.lt

Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB kelionių agentūra ,,Tahele |

Mano vyras Arūnas Urbonavičius UAB Kelionių agentūroje "Tahelė" 2015-10-30 (penktadienį) pirko bilietą į keltą Stokholmas-Ryga (pats būdamas Norvegijoje, Hameryje). Pagal šios agentūros taisykles bilietas išsiunčiamas gavus banko pavedimą. Pervedęs pinigus išvyko į darbą ir vakare tikėjosi rasti el. pašte bilietą ir išvykti. Kadangi keliauja daugiau nei 10 metų, visada taip gaudavo, taip tikėjosi ir šį kartą. Vakare bilieto nerado, skambino svetainėje nurodytais telefonais, bet, kadangi kompanija nepateikia užsakant rezervacijos numerio, niekas negalėjo jam pasakyti, ar bilietas yra, ar ne. Važiuoti tokį atstumą iki kelto, kai neturi bilieto, nelogiška, vyras nusprendė, kad kompanija negavo banko pavedimo ir todėl bilieto neatsiuntė. Pirmadienį, 11-02 vyras parašė el. laišką, klausdamas, galbūt jau kompanija gavo pavedimą, bet jos darbuotoja Deimantė atsakė, jog bilietas buvo išsiųstas 10-30 ir ji nieko negali padėti.
Vyrui teko iš kitos kompanijos (žinoma, ta negalėjo daugiau pasitikėti) pirkti bilietą.
Grįžęs namo ir pasikonsultavęs su specialistais, kur irkaip galėjo dingti laiškas, laišką su bilietu vyras rado šiukšlių (spam) faile. Vyras net nežinojo, kad taip gali atsitikti. Kodėl šis laiškas buvo nusiųstas į šiukšles? Kompiuterių specialistai aiškina dvi versijas: neatpažintas el. paštas (vyras su Deimante susirašinėjo info@tahele.lt , o bilietą kažkodėl siuntė iš tahele@tahele.lt ) arba virusas laiške. Juk vis dėlto kažkas turi būti kaltas dėl to, kad adresatas laiško negavo? (galbūt gmail kompanija, nukreipusi netinkamai laišką, bet nesuvokiu, kaip su ja susisiekti).
Kitas dalykas - kodėl kompanija neduoda žmogui iškart rezervacijos numerio, kad negavęs bilieto galėtų išsiaiškinti telefonu?
Kodėl telefonu pagal paso duomenis negalėjo pasakyti, ar yra tokiam žmogui parduotas bilietas, ar ne?
Aš manau, kad kompanija tikrai nepasirūpino klientu, nors įžūliai ginasi ir negražiai apkaltino vyrą, kad jis pats dėl kažkokių priežasčių neišvyko).
Mano vyras nemato prasmės gaišti laiko, todėl teisybės bandau ieškoti aš, jo žmona.
Parašiau el. laišką kompanijai vyro vardu, bet buvau apkaltinta. Bet aš manau, kad kažkas šioje situacijoje vis tiek turi prisiimti atsakomybę ir atlyginti nuostolius. Nida Urbonavičienė

UAB kelionių agentūra ,,Tahele pateiktas atsakymas.

Laba diena,

atsakymą rasite prisegtame dokumente.