Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Eimeta | UAB "Eimeta" | UAB "Eimeta" negrąžina sumokėtų pinigų už nepristatytą prekę |

Laba diena.
2023-10-27 Iš UAB "Eimeta" internetinės parduotuvės adresu www.eimeta.lt pirkta prekė televizorius Samsung UE65BU8072. Užsakymas Nr. 24217. Internetiniu pavedimu per elektroninę bankininkystę sumokėta visa prekės kaina tai yra 514.00 EUR.
Prekę UAB "Eimeta" pažadėjo pristatyti per 7-21 d.d.

2023-10-27 Gautas elektroninis laiškas, kad gautas apmokėjimas ir kad užsakymas vykdomas.
2023-11-08 Gautas elektoninis laiškas, kad prekė pakeliui į Lietuvos sandėlius.
2023-11-23 Gautas elektroninis laiškas, kad prekės vėluos ir bus 2023 gruodžio 27-29 d. (imtinai).
2023-12-05 Gautas elektroninis laiškas, kad prekės vėluos ir bus 2024 sausio 08-10 d. (imtinai).
2023-12-21 ir 2023-12-27 Paprašiau patvirtinimo kad bus pristatyta prekė arba bus gražinti pinigai

Išlaukus nurodytą terminą negavau nei prekės nei pinigu. Įmonė toliau nebendrauja, fizinė parduotuvė uždaryta, internetinė parduotuvė neveikia, susiskambinti neįmanoma.

Skundas pateiktas Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai.

Prašau Jūsų visos galimos pagalbos ir patarymo, kaip kreiptis į policija dėl įtariamos vagystės.
 Ačiū.