Pasiteiravus UAB ''Bitė Lietuva'', mums buvo teigiama, kad apie abonento pabrangimą buvo pranešta el.paštu tam tikrą datą, tačiau nei el.pašto tiesioginiuose laiškuose, nei Šlamšto (Spam) skiltyje tokio pranešimo nebuvo. Tuomet paprašėme, kad įmonė atsiųstų siųsto pranešimo kopiją su data. Įmonė atsakė, kad kopijų nesiunčia ir teigė, kad toks laiškas yra ir Home3 savitarnos svetainėje.
Mums atrašius jog 89 metų tėtis niekada nesinaudojo ir nesinaudoja Home3 savitarna, buvo atsisakyta toliau svarstyti abonento situaciją.
Įmonės paslaugos mus tenkina, tačiau norime sąžiningų sutarčių, kurios vyktų su kliento žinia. Pageidaujame permokos grąžinimo ir naujo susitarimo dėl padidinto paslaugos mokesčio.
p.s. Įžvelgiame prieš pora metų įvykusią lygiai tokia pačią nesąžiningą situaciją su šia įmone. Tada taip pat įvyko paslaugų pabrangimas be kliento žinios. Buvo teigiama, kad su juo kalbetasi telefonu ir susitarta dėl pabrangusio pasiūlymo, tačiau įmonė taip pat negalėjo atsiųsti to pokalbio įrašo. Tuomet permoka buvo grąžinta.