Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Eimeta UAB | Dėl apgavystės |

Iš elektroninės parduotuvės Eimeta.lt buvo užsakyta skalbimo
mašina Samsung WW60A3120BH už 245,00 eur. + 25,00 eur pristatymas į namus +25,00eur+
užnešimo paslauga - viso 295,00 eur. Užsakymo Nr.24521  data 2023.11.07. Apmokėjimas buvo atliktas
2023.11.07d. Nuo užsakymo dienos, t.y. 2023-11-07d. gavau  patvirtinimą dėl apmokėjimo ir informaciją,
kad prekės pristatymo laikas yra nuo 7 iki 21d.d. 2023.11.29d.  Eimeta.lt dar patikslino  kad prekes yra renkamos ir pakeliui i Lietuvos
sandėlius. 2023.11.24d. iš Eimeta.lt parduotuvės atėjo raštiška informacija,
kad siunta vėluos ir numatytas siuntos gavimo laikas yra 2024.01.3-5 diena.
Kadangi terminas  gauti prekę kitai
metais manęs netenkina, išsiunčiau prašymą 2023.12.21d. elektroniniu laišku kad
noriu gauti pinigų gražinimą. Ta pačia diena gavau patvirtinimą kad užsakymas
atšauktas ir piniginės lėšos sugriš i mano banko sąskaita per 3-10d.d. Bet deja
nei prekes nei pinigu gražinimo atgauti nepavyko. Bandžiau susisiekti telefonu pagal
pateiktą parduotuvės kontaktą tel. +370 (655)70192, tačiau susisiekti
nepavyko, operatorius informavo, kad "šiuo metu nedirbame", nors
darbo laikas nurodytas 9-18 val. Pradėjau  gilintis į Eimeta.lt elektroninės parduotuvės
veiklą, radau daugybę neigiamų atsiliepimų su pirkėjų skundais, kad prekių
negavo, piniginių operacijų su grąžinimu pirkėjui nevykdoma, taip pat parašyti
straipsniai internetinėje erdvėje.



Pateikusi šiuos duomenis informuoju, jog tapau
sukčių auka ir noriu užregistruoti šį incidentą kaip nukentėjusi. Žala 295,00
eur.