A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/67b947b602dd9dd80ab63c23165d1d5d.pdf): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/d8d70dc5f394b2f3b22f995e45f5e0b4.pdf): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/4c10c2a3bdfdc940bb33a4c95cec482a.saskaita): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

Vartotojų skundai | VartotojuSkundai.lt

Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB 'Buitenė" | Gartraukis |

Elektroniniu būdu buvo įsigytas gartraukis. Buvo aiškiai parduotuvės direktoriaus Manto Garbenio pasakyta, kad gartrauki galima montuoti iki 3 metrų aukštyje (turiu elektroninį laišką, kaip įrodymą).
Spalio 18d. gartraukis buvo įmontuotas palei pardavėjo nurodymus 3 metrų aukštyje. Įmontavus gartrauki buvo pastebėta, kad gartraukis neveikia ir iškart kreiptais i pardavėja. Pardavėjas nenorėjo bendrauti ir iškarto pasakyta, kad MUMS patiems reikia susisiekti su servizu ir toliau PATIEMS tvarkytis su servizu (pateikiu įrodymą el. laišką).
Susisiekus su servizu ir atvykus darbuotojams, buvo servizo darbuotojo pašaipa pasakyta cituoju:
“Gartraukis tokiame aukštyje nekabinamas, geriau reikėjo į siena pasikabinti” dėl ko įvyko žodinis konfliktas su darbuotoju. Servizo darbuotojas nepalikęs jokios informacijos susidėjo daiktus ir išvyko. Tik patiems susisiekus su servizu buvo pasakyta, kad reikia keisti arba tvarkyti varikli, taip pat buvo pakomentuota, kad gartraukis yra per aukštai įtvirtintas (primenu, kad įmontuotas gartraukis yra palei pardavėjo nurodymus). Tolesni veiksmai iš servizo nebuvo paaiškinti, nes ir vėl įvyko žodinis konfliktas su pasiūlymais montuotis į siena geriau gartraukį. Ta pačia diena buvo bandoma susisiekti su pardavėjo, kad išspręstu problema. (turiu įrodymus el. laiškus ir telefonu skubučiu išklotines). Pardavėjas visiškai mus ignoravo.
Tik po kelių dienų pavyko patiems susisiekti su pardavėjų, kuris tik tada ėmėsi savo kaip pardavėjo veiksmų ir pradėjo domėtis kur yra servizas ir kas vyksta. To pasėkoje buvo išsiakinta kad planuojamas dar vienas vizitas patikrinti gartraukio.
Po kelių dienų atvykus servizui buvo nustatyta, kad reikia keisti variklį. Servizas ir vėl nepaliko jokio lapo ar detalesnes informacijos susidėjo daiktus ir išvyko.
Po savaitės buvo bandoma susisiekti su pardavėjo, bet iki šiol pardavėjas mus ignoruoja. Neturime jokios informacijos kas bus toliau daroma.
Kadangi jau beveik du mėnesiai, kaip naujas daiktas neveikia ir mes pavargome ieškoti pardavėju ar servizo, tai norime, kad pardavėjas išsimontuotu lauk neveikiančia preke (taip pat primenu, kad palei servizo darbuoją gartraukis negali būti montuojamas tokiam aikštija) ir gražintu pinigus už preke taip pat išlaidas už montavimą ir užtaisymą sienoje skyle.
Grąžinama suma 1150eu.

Jei vartotojui parduota ne maisto prekė neatitinka jos kokybę reglamentuojančių dokumentų ar sutarties sąlygų , vartotojas turi teisę per nustatytą prekės garantijos laiką  savo nuožiūra pardavėjo reikalauti:
1. pakeisti netinkamos kokybės prekę;
2. neatlygintinai pašalinti prekės defektus;
3. sumažinti prekės kainą;
4. nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir atlyginti nuostolius atsižvelgiant į infliacijos indeksą.

Dėkui
M.Š.