Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "Visas transportas" | Pažeidžiamos vartotojo teisės |

Pagal
Ryšių reguliavimo teisės aktus, vartotojas turi teisę į kokybiškai suteiktas
paslaugas. Šiuo atveju paslaugos nebuvo suteiktos ir patirtas 106 eur
nuostolis ir bandoma dar papildomai iš manęs išsireikalauti 9.14 eur už siuntos grąžinimą, kas didintų patirtą nuortolį iki 115 eur.

Visa eiga:




  1. Siuntos pristatymas užsakytas Gruodžio 3 d.
  2. Siunta nepristatyta
    laiku (5-7 darbo dienos) gavėjui

  3. Siuntos buvimo vieta
    visą Gruodžio mėnesį buvo neaiški ir jokių pastangų nebuvo dėta, kad ją
    surasti
  4. Tikrinant ir pas gavėją ir pas vežėją, siuntos niekur nebuvo

  5. Siuntos vertė 97,7 eur,
    kuri turėjo būti grąžinta gavėjui per 14 dienų. Šis terminas jau praėjęs,
    todėl nurodytos sumos grąžinimas nebeįmanomas.

  6. Už siuntimo paslaugą jau
    buvo sumokėta 9.14 eurų. Paslauga nesuteikta. Tai papildomas vartotojo
    9.14 eur nuostolis.
  7. Siunta kažkaip Gruodžio pabaigoje atsirado su teiginiu, kad siunta buvo laikoma sandėlyje, nes nepavyko siuntos pristatyti. Už siuntos gražinimą dabar prašoma vėl sumokėti 9.14 eur.
  8. Susisiekus su vežėju ir prašant paaiškinti, kodėl papildomi mokesčiai yra taikomi, nors nei viena paslauga nebuvo suteikta, teigiama, kad tokios jų paslaugų teikimo sąlygos. Susidaro įspūdis, kad šio sąlygos yra vienpusės ir ginančios tik vežėjo interesus. Vežėjas visiškai neatsako už paslaugų teikimą.
Prašau išnagrinėti siusk24.lt veiklą. Bei grąžinti patirtą nuostolį 97.7 eur bent jau už prekę, kuri buvo nepristatyta.