Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Uždaroji akcinė bendrovė "EIMETA" | Pinigų grąžinimas dėl nepristatytų prekių |

 Spalio 18 diena internetinėje www.eimeta.lt parduotuvėje užsisakiau skalbimo mašiną SHARP ESHFA6102WDEE,apmokėjau 230 eurus internetine bankininkyste.Užsakymo patvirtinimas gautas Spalio 20 dieną ,jog jūsų užsakymas  vykdomas ir preliminarus pristatymo terminas yra nuo 7-21 d.d.Spalio 25 dieną buvo gautas el.laiškas ,kad
užsakyta prekė atvyko į Lietuvos sandėlius ir
jau netrukus pradedame formuoti jūsų
užsakymą.Lapkričio 6 dieną pasiteiravus
kada planuoja pristatyti atsakymo jokio
negavau .Paskambinus lapkričio 8 dieną
telefonu vaikinas informavo ,kad greitu metu
informuosime apie jūsų užsakymą.Lapkričio
13 dieną gautas elektroninis laiškas kad jūsų
užsakymas vėluos .Jūsų prekės numatomas
atvykimas į Lietuvos sandėlius yra š.m.
Gruodžio 11-12 dienomis.Laukiame jūsų
patvirtinimo dėl pristatymo termino .
Nepatvirtinus laukimo buvo atšauktas
užsakymas.Todel lapkričio 14 dieną gautas
elektroninis laiškas ,kad jūsų pageidavimu
užsakymas atšauktas .Piniginės lėšos grįš į
jūsų banko sąskaitą per 3-10 d.d.Suėjus
terminui pinigai nėra grąžinti .Gruodžio 28 dieną pinigai dar nėra grąžinti,į rašomas užklausas nereguoja.Užklausos siunčiamos elektoniniais laiškais uzsakymai@eimeta.lt,eimeta@eimeta.lt,info@eimeta.lt,buhalterija@eimeta.lt.Jokios informacijos niekas neteikia pinigai sumokėti .Informuotas Seb bankas ir vartotojų teisės.Tik niekas problemos neišsprendė.