Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "Civinity namai Vilnius" | Dėl UAB Civinity Namai Vilnius nekokybiškų paslaugų atlikimo ir nesąžiningo kainų už paslaugas gyventojams apskaičiavimo |

Gyvenu Vilniuje, Žalgirio g. 92 name, kurio priežiūrą vykdo UAB "Civinity namai Vilnius". 
2023-11-13 gavau netikėtai didelę sąskaitą už jų paslaugas, kurioje didžiausia suma buvo skirta lifto remontui. Sąskaitą pridedu. Bendra lifto remonto 
suma, kaip paaiškėjo, buvo beveik 6000 eur. Parašiau jiems paklausimą, kokia įmonė atliko remonto darbus, kokia garantija apskritai liftui buvo suteikta, 
nes liftas prižiūrint namą šiai įmonei yra nuolat remontuojamas ir niekada normaliai neveikia. Net ir po remonto už 6000 eur, liftas neveikia normaliai.
Užklausą siunčiau el. paštu saskaita@civinity.com 2023-11-15 ir 2023-11-29, tačiau jokio atsakymo negavau.
Bendraujant su kitais namo gyventojais, kurie taip pat siuntė užklausas šiuo klausimu, pavyko surinkti daugiau informacijos apie lifto remontą ir apie šios įmonės nekokybišką paslaugų atlikimą, neatliekamų paslaugų įtraukimą į sąskaitas ir vartotojų poreikių ignoravimą.
UAB Civinity Namai Vilnius atsiuntė konkurso būdu, kuriame dalyvavo tik vienas tiekėjas, atrinktos įmonės pasiūlymo kainą ir atliktų darbų aktą. Tai kelia įtarimą, kad paslaugų kaina už lifto remontą yra stipriai per didelė. Konkurso sąlygų, kurios buvo išsiųstos tiekėjams, įmonė nepateikė. 
Ar konkurso sąlygose buvo įrašyta, kokius lifto remonto darbus reikėjo atlikti? Nes pasiūlymo kaina nei kiek nesiskiria nuo atliktų darbų akte pateiktos kainos. 
Įmonė sąskaitose įrašo sumas už lifto priežiūrą, bet nuolatinis jo gedimas akivaizdžiai tą paneigia. 
Lifto remonto sąskiatoje yra dažnio keitiklio keitimas ir kabinos šliaužiklių keitimas. Kadangi liftas neprižiūrimas, susikaupia daug dulkių, pirmiausiai sugedo kabinos šliaužiklis. Po to liftas ilgai neveikė, bet nuolat veikė jo variklis, aštuntame aukšte girdėjosi lifto variklio ūžimas. Dažnio keitiklis yra prijungtas prie variklio, jis įsijungia užvedus variklį. Greičiausiai dažnio keitiklis sudegė dėl nuolatinio variklio veikimo. O dažnio keitiklis brangus (bet ne penki tūkstanciai eurų, kaip įmonės pateiktoje sąksiatoje). Taigi įmonės neprofesionalumas mums kainuoja daug. Ir jie saskaitoje beveik padvigubino detalės kainą.
Pridedame nuotraukas, kaip atrodo šios įmonės darbuotojoų laiptinių plovimas.
Dar viena gyventoja skundžiasi dėl vidinio kiemo (virš parkingo aikštelės) ravėjimo darbų. Į sąskaitas yra įtraukta 2 kartus/m ravėjimas/purškimas. Moteris kreipėsi į juos gal 3 kartus, teikėsi nuravėti tik rudenį. Kai parašė ir paprašė išskaičiuoti neatliktus darbus iš sąskaitų - atrašė, kad negavo jokių įrodymų apie neatliktus darbus. 
Toks įmonės elgesys rodo neatsakingą savo pareigų atlikimą, piktybišką nebendradarbiavimą su namo gyventojais ir neteisingą mokesčių už paslaugas skaičiavimą. 
Prašome įpareigoti įmonę tartis su gyventojais dėl didelės vertės darbų atlikimo, vykdyti savo įsipareigojimus laiku ir kokybiškai, atsakinėti į laiškus, suteikti pilną ir visą reikalingą informaciją, kad gyventojai žinotų, už ką moka pinigus, užtikrinti, kad jei paslaugos neatliekamos, į sąskaitas jos nebūtų įrašomos. Ir nepaversti gyventojų sekliais, kurie nuolat turi tikrinti įmonės darbų kokybę.

Pagarbiai
Sigita Labutienė