Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

SIA Join up Baltic | kelione į Egiptą |

Sveiki, mes užsisakėm Amwaj Oyoun Hotel & Resort (Sharm El Sheikh/Nabq Bay) 26.10.2023-02.11.2023 ir tik 28d pakeitėme į kitą viešbutį, kuris atitiko mūsų poreikius už papildoma mokestį, .

 

1.Dvi prastos dienos, kurias už kurias turėtu gražinti pinigus ir priedo to mes turėjome keisti į kitą viešbutį už kokia kaina jau sugalvojo tokią ir mokėjome, pasirinkimo nelabai turėjome,  jei būtume žinoje galėjom iškart šiame viešbutyje apsistoti ir sumokėti mažiau, bei taksi savo saskaita nereikėtu mokėti.

 Kai mes keliaujame, mes visad įsitikiname, kad viešbutis turi kortus, o visa kita viešbutyje yra extra. Mums Amwaj Oyoun Hotel & Resort administracija kiekvieną dieną melavo, kad sutvarkys kortus, kur stulpas išgriuvusus ir danga tragiška. Maža to nebuvo priėjimo prie jūros (apsauga neleido eiti), netvarkinga, elektra trūkinėjo 27d, vos tilpome 4 asmenys į 2 viengules lovas. Tragedija. Nekokie prisiminimai apie ši viešbutį.


2. Buvo kreiptasi per skundas@joinup.lt 19 dieną, lapkričio 2023 į  įmonė SIA Join Up Baltic, atsakymo negavau, gavau 24 dieną iš skundas@joinup.lt, lapkričio 2023, kad patikrins ir duos žinoti 15 dienų laikotarpyje.


3. Gavau 24 dieną, lapkričio 2023, gavau emailą iš skundas@joinup.lt, kad patikrins ir duos žinoti 15 dienų laikotarpyje.



 

SIA Join up Baltic pateiktas atsakymas.

Laba diena,
Vartotojo skundas buvo patenkintas bei išmokėta kompensacija į Vartotojo nurodytą banko sąskaitą.

Pagarbiai,
Join Up Baltic