Laba diena. 2023 m.11.07 dieną iš internetinės svetainės www.Lelius.lt buvo pirkta virtuvėlė Amelija su šviesomis ir garsais. Pirkta neįgaliam vaikui turinčiam autizmą dovanų. Jam šviesos ir garsai esminis dalykas. Gauta virtuvėlė nebuvo išpakuota per 14 dienų, nes gimtadienis jo tik gruodžio menesį. Tik išpakavus ir surinkus, pasimatė defektai. Truksta "L" dalies, kuri reikšminga, kad šviestu ir skleistu garsus skalbimo mašinoje bei neveikia mikrobangų krosnelės migtukai( neskleidžia garsų), dega tik švieselė. Buvo iškarto kreiptasi el. paštu į pardavėją. Bandyta gražiuojų susitarti dėl šių defektų, bet pardavėjas prisidengia tuo, kad praėjo 14 dienų ir mes nesikreipėm. Pateikiau jam informaciją, kad nekokybiškoms prekėms galioja du metai garantiją, bet jis vistiek visaip bando išsisukti nuo prekės gražinimo. Teikia informaciją, kad niekur nerašė, kad turi groti, nors peržiūrėjusi visoje rinkoje informaciją, matau, kad turi groti riek mikrobangė, tiek skalbimo mašina. Kad įvertinti prekės kokybiškumą pardavėjas teigia, jog privalome iš Klaipėdos pristatyti surinktą virtuvėlę į Vilnių. Aš tos virtuvėlės net nepakelu surinktos. O apie transportavimą neisivaizduojų kaip reiktų pristatyti. Tai kainuoją didelius pinigus be to, o pardavėjas net nesiteikia padengti siuntimo išlaidų. Nors pagal viską, dėl nekokybiškų prekių pirkėjas nebeturi patirti dar papildomų išlaidų. Tai šiai dienai esam su ne pilnai veikiančia virtuvėlę. Internetę po laiko perskaičiau, kad ši svetainė pardavinėją nekokybiškas prekes vaikams ir į skundus nereaguoja. Labai esu nusivylusi, kad tokie pardavėjai egzistuoja, kurie net neturi sažinės neįgaliam vaikui įkišti neveikiančia virtuvėlę pilnai.
Lelius.lt pateiktas atsakymas.
Laba diena,
Informuojame, kad su klientu bendraujame tiesiogiai el. paštu dėl susiklosčiusios situacijos. Klientas yra informuotas, kad trūkumams pašalinti detalės yra užsakytos iš gamintojo ir laukiame jų gavimo, kad galėtume persiųsti klientui.