Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

MAXIMA GRUPĖ UAB | Aptarnavimo kokybė |

Sveiki, šiandien, 2023-12-19, apsipirkdama parduotuvėje Maxima, adresu Ukmergės g. 23, Panevėžyje susidūriau su nemalonia patirtimi. Dirba vos kelios kasos, kasininkės vaikšto salėje rinkdamos Barboros užsakymus, bet žmonių neaptarnauja. Informacija tiksli, nes esu dažna pirkėja ir atskiriu jau kur kuri yra. Ar tai normalu prieš šventes? Kodėl ši problema tęsiasi metai iš metų? 

MAXIMA GRUPĖ UAB pateiktas atsakymas.

Labas rytas,

dėkojame, kad kreipėtės, ir apgailestaujame, jei patyrėte nepatogumų apsipirkdami mūsų parduotuvėje.
Pagal bendrovėje galiojančią tvarką kasų darbas organizuojamas atsižvelgiant į klientų srautus ir poreikius. Todėl gavus jūsų nusiskundimą, parduotuvės administracija įpareigota dar atidžiau stebėti kasininkų darbą bei pirkėjų srautus. Esant galimybei bus peržiūrėti darbuotojų darbo grafikai.

Atsiprašome dėl kilusios nemalonios situacijos. Aptarnavimo kokybei bei jos gerinimui bendrovėje skiriamas didelis dėmesys, o jūsų pastabos skatina mus dar labiau pasitempti.