Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Uždaroji akcinė bendrovė "EIMETA" | Įsipareigojimų nevygdymas |

2023.09.25 internetinėje svetainėje www.eimeta.lt buvo užsakytas telefonas "SAMSUNG GALAXY S23 ULTRA 256GB BLACK" kaina 829.00€ ir nemokamas pristatymas, užsakymo nr #22426.
2023.09.25 į el.paštą gautas patvirtinimas kad užsakymas priimtas ir yra vygdomas.
2023.10.24 gavau el.lašką kad mano užsakytos prekės yra atvykusios į LT sandėlius ir netrukus būsiu informuotas kada jos pasieks mane.
2023.10.25 gaunu el.laišką kad mano užsakymas #22426 vėluos ir bus ivygdytas iki lapkričio 15d.
2023.11.13 gaunu sekantį el.laišką  kad terminas kada bus ivygdytas mano užsakymas persikelia į gruodžio 4-6d. ir telefono kaina užsakymo formoje nurodyta 1033.34€ bet mokėtina suma nepakitus.
2023.11.24 gaunu sekanty el.laiška kuriame užsakymo ivygdymo data keičiasi į gruodžio 11-18d. Kadangi manęs netenkina toks kliento mulkinimas ir apgaudinėjimas ta atrašau į laišką ir prašau nutraukti užsakymą ir grąžinti mano sumokėtus pinigus.
2023.11.25 gaunu atsakymą el.paštu kad mano užsakymas yra nutrauktas mano pageidavimu ir pinigai bus grąžinti 3-10d.d.
2023.12.11 negavęs pinigų ir jokių paaiškinimų kodėl nėra pervesti pinigai, parašiau el.laišką su raginimu nedelsiant grąžinti mano pinigus kitu atveju būsiu priverstss kreiptis į instancijas kurios padės išpręsti mano problemą.
2023.12.17 nesulaukiau jokio atsakymo, todėl reikalauju sumokėti 1033.34€ į mano saskaitą nes per tą laiką kol Eimetos komanda nevygdė savo įsipareigojimų telefono rinkos vertė išaugo ir patyriau moralinę ir finansinę žalą.(teko pirkti telefoną už didesnę sumą nei buvau tikėjęsis).