1. Elektroniniame UAB Eimeta puslapyje 2023-09-23 užsisakėme televizorių, kuris kainavo 1079 eurus, prekė turėjo būti pristatyta per 7-21 d.d. Praėjus minėtam terminui ir 2023-10-24 pasiteiravus apie prekę buvome informuoti, jog prekė jau yra Lietuvoje ir ruošiama pristatyti, tačiau prekės negavome. 2023-11-06 pasiteiravus apie prekę, gavome atsakymą, kad prekė bus Lietuvoje dar tik lapkričio 21 dieną, nors jau sakė, kad ji Lietuvoje. 2023-11-06 paprašėme grąžinti sumokėtus pinigus, nes mums toks pristatymo terminas netinka, žadėta pinigus gražinti per 7 d.d., tačiau pinigų nesulaukėme iki šiol t.y. gruodžio 13 dienos. Elektroninėje parduotuvėje pašalintos visos prekės ir parašyta informacija, jog parduotuvė atsinaujina (tačiau ši informacija parašyta tik tuomet, kai buvo pradėti rašyti straipsniai apie žmonių apgaudinėjimą ir sukčiavimą), į laiškus nevisada atsakoma arba žadama pinigus gražinti, tačiau to niekad nepadaro. Fizinė parduotuvė nedirba, į skambučius neatsako. Buvo kreiptasi į vartotojų teises ir policiją, policija atsisakė pradėti ikiteisminį tyrimą, vartotojų teisės paragino įmonę grąžinti pinigus, tačiau pinigų dar neatgavome. Pasisavinti 1079 eurai.