Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Odos centras | Lumi kaukė |

Laba.
12.03 internetu užsisakiau veido kaukę Lumi šviesos tetapija. Atlikau pavedimą 151€. Reklamoje žadėjo pristatyti per 1-2 darbo dienas. Žadėjo atsiųsti pranešimą, kad prekė pristatyta. 12.07 negavus jokių žinių skambinau, rašiau į el paštą, į mesenger. Telefonu netsakė, atsiuntė auto žinutę. Ek paštu taip pat auto žinutė, kad per 3 d d atsakys. Šiandien13d.negavau jokio atsakymo.
Pridedu laiškų ir pavedimo foto.

Odos centras pateiktas atsakymas.

Sveiki! Nuoširdžiai apgailestaujame dėl susidariusių nemalonumų. Dėl šventiniu laikotarpiu padidėjusio prekės populiarumo, jūsų užsakytos prekės pritrūkome. Tačiau, šiandien sulaukėmė prekių papildymo ir netrukus užsakymą išsiųsime :) Taip pat, visuomet yra galimybė atšaukti užsakymą ir grąžinti jums sumokėtus pinigus. Taigi, jeigu nuspręsite prekės nebelaukti, informuokite mus :)

Labai atsiprašome už pavėluotą atsakymą. Į visas klientų užklausas stengiamės atsakyti per dieną, kartais gauname per daug užklausų, todėl galime užtrukti keletą dienų. Į jūsų laišką siųstą Gruodžio 13 d. atsakėme Gruodžio 14 d. Deja, sistemoje matau, per klaidą nebuvo atsakytą į jūsų laišką siųstą Gruodžio 7 d. Kreipinio į soc. tinklus nerandu.

Dar kartą atsiprašome už nepatogumus ir dėkojame už jūsų kantrybę.

Nacionalinės vartotojų konfederacijos pateiktas atsakymas.

Gerai, kad operatyviai išsprendėte problemą. Daugiau nieko daryti nereikia.


LNVF