Sveiki, rašau, norėdama oficialiai
pateikti skundą prieš UAB Eimeta dėl sukčiavimo veiksmų,
susijusių su mano atliktu pirkimu 10 30 2023. Esu aukščiau minėtos
transakcijos auka, kurioje įsigijau indaplovę ir orkaitę jų internetinėje
platformoje, užsakymo numeris 24235, ir nesulaukiau prekių arba
grąžinimo, nepaisant kelių bandymų išspręsti šią problemą. 10 30 2023 dieną įvykdžiau minėtą pirkimą per jų svetainę ir sumokėjau 591 eur, bankiniu pavedimu. Vėliau gavau užsakymo patvirtinimo el. laišką su
numatytu pristatymo terminu 7-21 d.d. Tačiau prekės niekada
nebuvo pristatytos, ir visi mano bandymai susisiekti su įmone naudojant susirašinėjimą elektroniniu paštu ir pokalbius telefonu buvo bevaisiai. Esu skambinęs kelis kartus ir
siuntęs kelis el. laiškus jų klientų aptarnavimo skyriui, tačiau negavau jokio
atsakymo ar sprendimo dėl nepateiktų prekių arba grąžintos sumos. Ši bendrovės
nekomunikabilumas ir nevykdymas jos įsipareigojimų sukėlė man didelį nepatogumą
ir finansinę žalą. Pridedu kopijas pirkimo patvirtinimo, mokėjimo kvito ir visų
bendravimo bandymų jūsų nuorodai ir tyrimui. Raginu jus nedelsiant imtis
veiksmų prieš UAB Eimeta, siekiant išspręsti šią situaciją ir
užkirsti kelią tolesniam sukčiavimui, kuris gali pakenkti kitiems vartotojams.
Prašau jūsų pagalbos grąžinant sumokėtą sumą už nepateiktas prekes ir
užtikrinant, kad ši įmonė patirtų tinkamus teisinius padarinius dėl apgaulingų
verslo praktikų. Prašau informuoti mane, kokius tolesnius žingsnius turėčiau
imtis šioje situacijoje, ir ar reikalinga papildoma informacija iš mano pusės,
kad padėčiau jūsų tyrimui. Ačiū už jūsų dėmesį šiai problemai. Su pagarba