Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Uždaroji akcinė bendrovė "EIMETA" | nukentejau nuo UAB "Eimeta" |

Sveiki,
nukentejau nuo UAB "Eimeta".
2023-09-26 aš, Vilma Bartuškaitė, elektroninėje parduotuvėje "www.eimeta.lt" užsisakiau prekę „IPHONE 14 plus 128 GB Purple“ (užsakymo numeris: 22483) ir pervedežiau 688 eurų į UAB EIMETA (įmonės kodas 124560827) sąskaitą. Po septynių dienų patikrinau internetinę svetainę, kurioje nebuvo nė vieno parduodamo telefono, todėl paskambinau parduotuvės telefonu 865570192, atsiliepė mergina ir pasakė, jog šiuo metu vyksta telefonų perkainojimas, todėl jie kuriam laikui išimti. Po savaitės telefonai pardavime atsirado. Praėjus svetainėje nurodytam 21 d.d. įgytos prekės pristatymo laikotarpiui (prekės negavau), gavau laišką iš "Eimeta.lt", jog prekė vėluoja iki 11.08. Daugiau į skambučius "Eimeta" neatsiliepė, todėl 2023-11- 09 nuvykau į "Eimeta" parduotuvę adresu Vilkpėdės g.10-15, Vilniuje. Parduotuvės vadybininkas patikino, kad užregistruoja pinigų grąžinimą ir pinigai bus grąžjnti per 5-10 d.d. Praėjus nurodytam laiko terminui, pinigai nebuvo grąžinti. Daugiau prisiskambinti telefono numeriu 865570192  nepavyko. Išsiunčiau du el.laiškus adresais eimeta@eimeta.lt, bei info@eimeta.lt, nurodydama kad kreipsiuos į vartotojų teises, bet nesulaukiau jokios reakcijos ir į tai. 2023-12-01 dar kartą pamėginau paskambinti „Eimeta“ kontaktiniu telefono numeriu 865570192, tačiau susisiekti nepavyko, o patikrinusi elektroninį „Eimeta“ puslapį www.eimeta.lt, radau, jog puslapis tuščias, be prekių ir be adreso. Parduoptuvė Vilkpėdės g. uždaryta, iškaba nuimta.