Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "Bag City" | Negrąžinta kuprinė |

 Rugpjūčio pabaigoje atnešiau grąžinimui arba keitimui kuprinę kurią taip šių metų rugpjūtį nusipirkau Bag City parduotuvėje, esančioje Molas prekybos centre.
Ištrūkus dviems užtrauktukams, rugpjūčio pabaigoje, kurpinę palikau apžiūrai, su sąlyga kad parduotuvės darbuotojai paskambins man kai ji bus sutvarkyta, po kuprinės pridavimo jokio skambučio iki dabar nesulaukiau, o apsilankius papildomai buvau tris kartus, ir negavau jokios informacijos apie savo pirkinį ar jo būklę.
Paskutinį kartą lankantis Molas prekybcentryje Bag City esančioje parduotuvėje sužinojau, kad mano sutvarkytą kuprinę pardavėjos atidavė kažkokiam kitam žmogui, kuris buvo vyresnis, neturėjo net patvirtinančio įsigytos prekės čekio, ir dar apkaltino mane, kad aš suplanavau paėmimą per kitą žmogų.
Aš kuprinės vis dar neatgavau, čekį įrodantį kad pirkau prekę vis dar turiu, lauksiu jūsų atsakymo.

UAB "Bag City" pateiktas atsakymas.

Su vartotojo skundu nesutinkate, nes:
Pirkėjas įsigijęs bet kokią prekę mūsų parduotuvėje, esančioje PC „Molas“, Kaune ar kitoje mūsų fizinėje parduotuvėje ir pastebėjęs prekės trūkumą turi teisę kreiptis į mūsų pardavėją-konsultantą, kad prekė būtų pakeista arba sutvarkyta.
Parduotuvėje įsigytų prekių grąžinimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo sekančios dienos po prekės įsigijimo.
Visi teisėti vartotojo reikalavimai vykdomi tik pateikus prekės pirkimą patvirtinantį dokumentą, tačiau jeigu pirkimo dokumento (kasos kvito, mokėjimo kortelės išrašo, sąskaitos faktūros ar kt.) pirkėjas neišsaugojo, o prekė mūsų pardavėjams-konsultantams gerai pažįstamos, tokiu atveju prekės gali būti geranoriškai priimamos, t. y keičiamos ar priimamos tvarkymui ir pan.
Visus savo klientus be išimties gerbiame ir stengiamės, kad būtų sukurtas geras atgalinis ryšys. Todėl atsakingai patvirtiname, kad minėtai pirkėjai įsigijus kuprinę (toliau prekę) ir ją grąžinus dėl blogo užtrauktuko, nors ir neturint pirkimo pardavimo kvito, su pirkėja buvo sutarta, kad prekė bus pakeista į tokią pat naują prekę bei pasiūlyta po kelių dienų ateiti prekę pasiimti. Pardavėja-konsultantė pirkėjai parašė ant lapelio, kad prekė priimta keitimui.
Po kelių dienų asmuo atėjęs pasiimti prekės neturėjo jokio lapelio patvirtinančio, kad prekė priduota, tačiau nupasakojo kaip prekė atrodė, kas jai buvo, tad pardavėja-konsultantė nieko blogo neįtardama tą prekę atidavė. Pažymime, kad tą dieną kai prekė buvo grąžinta dirbo kita pardavėja-konsultantė, todėl vertinti ar tai tas pats asmuo atnešė prekę ar ne tas pagrindo nebuvo.
Pažymime, kad vadovaujantis Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu (BDAR) siekiame užtikrinti asmenų apsaugą, užsitikrinti didesnį vartotojų pasitikėjimą, todėl niekada nereikalaujame iš klientų pateikti asmens duomenų (nei vardo, nei pavardės, nei gyvenamosios vietos, telefono numerio ar kitų asmeninių duomenų). Tad nei priimant prekę nei atiduodant prekę, nėra prašoma pateikti jokių asmens duomenų. Kiekvienas pirkėjas žino kokią prekę atnešė, koks buvo prekės trūkumas ir atėjęs jos atsiimti pardavėjai-konsultantei paduoda priėmimo lapelį ir / ar pasako kokia tai buvo prekė, kas jai buvo, t, y. koks buvo prekės trūkumas ir tik tada jam atiduodama prekė.
Taip pat pažymime, kad jei prekė buvo priimta dėl trūkumo bei nustatytas trūkumas pašalintas, kartu su grąžinama sutvarkyta ar pakeista preke grąžinamas ir pirkimo-pardavimo kvitas, jei jis buvo duotas.
Atsakingai pareiškiame, kad niekada nesame negražinę kokios tai prekės kokiam nors pirkėjui, todėl mums nesuprantamas toks pirkėjos reikalavimas ir tokie reikalavimai mūsų atžvilgius yra labai nekorektiškas visiškai nepagrįstas.