2023 Spalio mėn. 3 dieną pateikiau užsakymą, kurio numeris 23087(indaplovė + kaitlentė, bendra suma 818eur) internetinėje parduotuvėje "Eimeta", sekančią dieną, mūsų baldų montuotojui peržiūrėjus indaplovės matmenis, buvo nuspręsta, kad indaplovė yra per maža, tad iškart buvo susisiekta su parduotuvės atstovybe, kad atsisakome indaplovės, bet lauksime indukcinės kaitlentės pristatymo. Buvo pažadėta, kad už indaplovę pinigai į sąskaitą bus grąžinti per 14 d.d., o kaitlentės pristatymas bus įvykdytas per 20 kalendorinių dienų. Praėjus 14 d.d. pinigų grąžinimas atliktas nebuvo, skambinome, - patikino, kad viskas perduota buhalterijai. Lapkričio 7d. vėl bandėme susisiekti, tačiau telefonu to padaryti nepavyko, o į elektroninius laiškus atsakyta nebuvo, nusprendėme nuvykti į parduotuvę vietoje pasikalbėti dėl pinigų grąžinimo ir kaitlentės, kurios vis dar laukėme, atsiėmimo. Nuvykus į parduotuvę, mums buvo pranešta, kad kaitlentės dar reiks laukti bent dvi savaites, o pinigus grąžins per 5d.d., atsisakėme ir kaitlentės, pareikalaudami visos sumos, 818eur, grąžinimo, nes ilgiau laukti nebegalime. Praėjus 5d.d. vėl tas pats - pažadai dėl grąžinimo per 1d.d. ir ne vėliau, šiandien 2023 Lapkričio 28d., pinigų taip ir nesame atgavę, telefonu niekas neatsako, į elektroninius laiškus - taip pat. Pavargome stresuoti ir gaišti savo laiką, o ir pradedame labai realiai abejoti, ar mūsų pinigai nėra tiesiog įžūliai pasisavinti šios įmonės.