Sveiki,
Šių metų 2023.10.16d internetu užsisakiau prekę (plaukų džiovintuvą, perkant džiovintuvą dovanų buvo infraraudonųjų spindulių tiesintuvas)
Internetinė parduotuvė buvo Infrav.shop
Pristymo terminai buvo 2sav. Prekes gavau 2023.10.30d.
Pradarius siuntą ir išpakavus pastebėjau, kad džiovintuvas atrodo visiskai kitaip nei parduodamas jų el.parduotuvėje.
Parašiau jiems email kuris buvo nurodytas użsakyme jeigu kyla kokie klausimai.
Parašiau….atsakymo negavau,kodėl fenas atrodo kitaip nei jų el.parduotuveje.
Dar už poros dienų t.y 2023.11.06 parašiau jiems i facebook puslapį (InfraV) su klausimu kaip galėčiau grąžintį siuntą (nes į email neatsake)
Gavau email kuriuo reikia kreiptis, tai buvo sales@fogiutte.lt (buvo paminėta, kad atsako per 2d.d
Parašius laiką su klausimu kaip grąžinti siuntą-atsakymo negavau per 2d.d
Pakartojau laišką dar už poros dienų ir tada gavau atsakymą, kad reikia užpildyti grąžinimo aktą tiek rastu tiek email ir viska jiems atsiųsti adresu Subaciaus g. 83, Vilnius. +37063576355.
Įvygdžius visas salygas išsiunčiau siuntą su iteikimų į rankas.
Jiems gavus siuntą 2023.11.14 sulaukiau iš jų skambuti, kad prašymas yra tenkinimas ir prašė atsiųsti banko sąskaitą į kurią galėtų grąžinti pinigus.
Išsiunčiau tuo pačiu email per kurį susirašinejome( šį email tap oat padiktavo ir telefonu kaip kalbejom)
Sales@fogiutte.lt
2023.11.16 paršiau jiem email su klausimu kada galiu tiketis pinigų grąžinimo. Atsakymo negavau
2023.11.21d. Paskambinau jiems į tel.nr. +37063576355 iš kurio sulaukiau skambučio kaip jie gavo siuntą t.y 2023.11.14 ir šitas numeris yra nurodytas grąžinimo akte.
Paklausus kada galiu tikėtis pinigų grąžinimo,nustebo jog jie dar negrąžinti, pasižimėjo visus duomenys ir sakė perfuos buchatreriai. Taip oat buvo paminėta, lad ne kartą buvo rašyti email į kuriuos niekas neatsako.
Taigi vis dar nesulaukus pinigų grąžinimo nutariau jiems parašyti per soc.platformą facebook į InfraV
Tai buvo parašyta vakar 2023.11.27 su tuo pačiu klausimų kada galiu tikėtis pinigų grąžinimo. Atsakė už poros minučių prašydami patikslinti situaciją. Patikslinau, išdesčiau, tai jau parą kaip mieko nebeatsako ir tenais.
Nutariau šiandien dar paskambinti tuo tel.nr.iš kurio su namini buvo susisiekta, nes ištiksėjo 14kalendorinių dienų, per kurį turėjau atgauti pinigus, atsiliepus tuo numerių buvo pasakyta rašyti email.
Na kaip žinote į tą email niekas negeba atsakyti, todėl kreipiuosiu į jus prašydama pagalbos.
Prisegsiu visus mūsų susirašinėjimus, email, sąskaitas faktūras, grąžinimo altus