Užsisakiau prekes 2023.11.02, bet iki šiol negavau prekių. Gavau 2023.11.07 į el.paštą laišką, kad prekės išsiųstos, bet nebuvo parašyta siuntos numerio. Kitą dieną rašau į el.paštą pardavėjui koks siuntos numeris, bet negavau atsakymo. Taip kelias dienas rašiau ir negaunu atsakymo, tai pat bandžiau skambinti telefonu ir į skambučius man neatsako.
Pirkta buvo 4 vnt. skalbinių minkštiklio ir sumokėta 18 €.
VITALIJA KMIELIAUSKAITĖ pateiktas atsakymas.
Klientei siunta išsiųsta 11.13, ir pristatyta 11.16, nesuprantu kame skundas.
Laba diena, taip prekes gavau. Bet vėliau negu buvo gauta laiškas, kad prekės yra išsiųstos (2023.11.07). Todėl kai nesulaukiau iš pardavėjo jokių atsakymų ir kreipiausi dėl skundo. Prekes kai gavau, jau buvau pateikusi skundą. Man nebuvo pranešta, kad prekės tikrai yra 2023.11.13 išsiųstos, todėl aš pateikiau skundą 2023.11.15 dieną, o prekes gavau tik vėlai vakare. Jeigu pardavėjas būtų informavęs, nebūčiau pateikusi skundo.
VITALIJA KMIELIAUSKAITĖ pateiktas atsakymas.
Labai apgailestaujame, kad nepavyko su mumis susisiekti. Dėl didelės apkrovos, nebuvo galimybės Jums atsakyti.
Suprantu, kad turite daug darbų, bet kitam kartui viską atlikite kaip priklauso, kad ir Jums nekiltų problemų ir pirkėjui nebūtų nemalonu. Nes jei daugiau pasitaikys tokių situacijų prarasite klientus.