Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

HS PLUS d.o.o, vigoshop.lt | Negavau siuntos |

Laba diena. 
Iš HS PLUS d.o.o, kurios internetinės svetainės https://vigoshop.lt/, užsisakiau ergonominę pagalvę. Pinigus reikėjo sumokėti į priekį ir apmokėti kurjerio išlaidas. Už visa tai sumokėjau 16,98 EUR. Įtarimas, kad kažkas gali būti netaip kilo vos padariau apmokėjimą. Paprastai, užsisakius prekę, gaudavau žinutę ar į telefoną ar į elektroninį paštą. Šį kartą nieko panašaus nebuvo. Gal po poros dienų nutariau paskambinti parduotuvės nurodytu telefonu, tačiau įsijungė autoatsakyklis. Po kiek laiko, visgi iš parduotuvės paskambino, sakė, kad viskas tvarkoj, prekė išsiusta. Į mano elektroninį paštą atsiuntė siuntos numerį.
Spalio 5 dieną, man paskambino žmogus, prisistatęs kurjeriu, pasakė jog atvežė siuntą į namus. Manęs tą dieną namuose nebuvo, tad paprašiau siuntą įdėti į paštomatą (taip ne vieną kartą buvau daręs). Kurjeris sutiko, tačiau sekančią dieną. 
Spalio 9 dieną, iš "vigoshop" gavau žinutę į telefoną, kad siunta nepristatyta ir aš turiu kreiptis į dpd kurjerių tarnybą.
Į dpd kreipiausi el. paštu spalio 11 dieną, sutarėm, kad siunta bus pristatyta į paštomatą. Spalio 18 dieną vėl kreipiausi dpd tarnybą, jie pasakė jog įvyko nesusipratimas ir mano siuntą grąžino į parduotuvės sandelius.
Aš vėl parašiau 6 el. laiškus į "vigoshop", tačiau į juos visai jokio regavimo. Tada bandžiau skambinti nurodytu telefonu +37052595930, tačiau juo atsiliepdavo autoatsakyklis. 
Kelis kartus man perskambino, iš kito numerio +37052595936. Lyg ir sutardavome, kad su manimi susisieks siuntų atstovas, Tačiau tai ir liko pažadais.
Pageidauju, kad pardavėjas grąžintų mano sumokėtus pinigus.