Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Tez Tour | Pinigų negrąžinimas, nesutikimas keisti datas |

Šių metų kovo 27dieną pirkau kelionę į Turkiją Fethiye Club Tuana viešbutį. Sau ir su manimi gyvenantiems  vaikams pirkau pilną paketą (skrydžiai, viešbutis, pervežimai), Londone gyvenančiai dukrai ir jos (Barbu)  šeimai  nupirkau dovanų viešbutį (apmokėjau aš Tez Tour nurodyta sąskaita atskirai nuo savo kelionės) nes Barbu šeima iš Londono skrydžius pirkosi savarankiškai. Spalio 4d Barbu šeima susirgo , spalio 5d paaiškėjo jog Covidu, aš spalio 6d ryte informavau Tez Tour agentę , ji liepė parašyti prašymą (laisva forma) pinigų gražinimui, kurį nusiunčiau agentei, o ji neva persiuntė. Mes prašėme keisti datą, jei tai neįmanoma grąžinti pinigus.  Gabrielius Barbu skambinosi, susirašė el.paštu su Club Tuana viešbučiu, viešbutis labai užjaučiančiai suprato situaciją ir pasiūlė jiems ne tik keisti datą , ko mes prašėme Tez Tour agentės, bet ir užšaldyti pas juos su sumokėtą 800€ sumą, kad pavasarį galėtų rinktis patogią ir norimą datą. Deja viešbutis pats keisti datos ar užšaldyti pinigų negalėjo, kadangi pinigai mokėti Lietuvoje iš mano (Ne Gabriel Barbu sąskaitos ir vardu) , Gabriel Barbu rašė laiškus Tez Tour agentei, ji juos ignoravo, po mano skambučio į vieną jų atrašė. Agentė tikina, kad laukia atsakymo iš agentūros per kurią dariau mokėjimą. Prašo išrašo iš medicinos įstaigų dėl covid ligos, tačiau Didžioji Britanija tokių įšrašų neišdavinėja,  ir teiginys, jog agentė daro viską, kad suderinti su viešbučiu, jog būtų mažesni nuostoliai yra melagingas, kadangi Club Tuana viešbutis primenu  pats pasiūlė ne tik  keisti viešnagės laiką, tačiau ir užšaldyti pinigus taip pasiliekant sau teisę į datos pasirinkimo neskubėjimą. Dar viešbutis įspėjo, jog gali būti , kad kitais metais bus kita suma, su kuo Barbu šeima sutinka.  Sutarta jei bus poreikis , kad Barbu šeima esant reikalui primokės viešbučiui trūkstamą sumą. Laikas eina, agentė su mumis nesusisiekia, be viso to parduodant kelionę mano poreikio "ultra viskas įskaičiuota" , o Barbu šeimos  "viskas  įskaičiuota" nebuvome informuoti, jog viešbutis yra tik Ultra viskas įskaičiuota (viešbutyje  nėra apyrankių), paklausus po kelionės grįžus kodėl pardavimai melagingi agentė sakė negalinti atsakyti. Be visos šios istorijos Turkijoje Tez tour parduodamų ekskursijų siūlomos paslaugos nuo gaunamų taip pat skirėsi. Gidai anglų kalba (kelionė į Pamukalę) pareikalavus rūsų kalba kas mums buvo žadėta ir viena iš pirminių priežasčių renkantis kelionę , nes aš nekalbu anglų kalba,  mergina vertėja visiems tik rusiškai suprantantiems ( tokių buvo pusė keliautojų)  autobuse pasakė, kad ji tik vertėja, kad gidas rusų kalba negali būti, nes sudėtinga gauti licenziją, ir apskritai,  kad mus apgavo  Turkijoje yra norma ir kad dėl to kreiptis į agentūrą. Žadėtos paslaugos kelionių metu išvykus į jas pasirodė papildomai apmokęstintos (kaip pavizdys krabų žvejyba ir jų valgymas, sužvejoti krabai dingo , o valgyti įsigyti juos pasiūlyta už 25€ mokęstį už vienetą ) nors šalia vietinės kavinukės meniu lentoje puikavosi užrašas "Krabas" 15€.  
Prašau išnagrinėti prašymą dėl datų keitimo galimybės viešbutyje ar pinigų gąžinimo , jį tenkinti. 
Pridedama:
Pinigų pervedimo kopijos
Laiškų su agentūros kopijos
Laiškai su pokalbiais tarp Gabriel Barbu ir Club Tuana viešbučiu bus pridėti vėliau ( kadangi Barbu šeima šį savaitgalį išvykę)