Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "Kesko Senukai Digital" | Skundas |

Labas vakaras, 2023,08,29 į garantinį servisą buvo priduotas Dulkių siurblys, šluota Elektrolux, pirktas 2023,05,05. Problema viename iš įjungimo mygtukų. Po kurio laiko gaunu žinutę, kad siurblio apžiūra pratęsiama, nes apžiūrai reikia papildomo laiko. Po kurio laiko man paskambina ir praneša, kad problema buvo užteršti filtrai. Su tuo aš nesutiksiu, todėl, kad ir kaip sunkiai ten prie jų prieinama, aš kaskart juos išvalydavau ir išpurtydavau. Ir jau į taisymą veždama tikrai pasirūpinau tuo. Na bet kokiu atveju, siurblys negali tarnauti 3 su trupučiu mėnesius. Filtro nuotaukos, kurias man siuntė, jos gali būti ne mano siurblio. Nesutinku, kad man siųstos nuotraukos yra iš mano siurblio, jei reikės turiu savo nuotraukų. 
Bet esmė ne tame. Jei jau nori suversti kaltę filtrui, tai kodėl veikė apatinis įjungimo mygtukas ir lėtesnio rėžimo mygtukas, filtras tai tas pats. Tai kitais mygtukais naudojantis buvo galima puikiai darbuotis toliau. Neveikė tik vienintelis mygtukas. Bet aš mokėdama pinigus noriu įsigyti kokybišką prekę, kuri tarnaus 2 metus.
Taigi, kad atgaučiau savo prekę, turiu sumokėti pinigus už apžiūrą. Nežiūrint į tai, kad suma nėra didelė, aš nesiruošiu mokėti už tai, kas man nepriklauso. 
Parašius pretenzija pagalba@senukai.lt laukiu atsakymo. Po kurio laiko gaunu kitą laišką, dabar jau man rašo, kad gedimas neįeina į garantinio serviso sąrašą. Na, pasityčiojimas tiesiogine ta žodžio prasme. ir vėl ta pati suma, kad galėčiau atgauti savo prekę. Perkant prekę, ir mokant už garantinį servisą niekas niekada nepasako, kad ne visi gedimai taisomi. Pridėsiu pirkimo  čekio kopijas ir atsakymus man. pirmą ir antrą. O jūs jau žiūrėkite, kaip jums atrodo, kai rimta įstaiga šitaip komunikuoja su klientais.

"Sveiki,

Įrenginys patikrintas, techniškai tvarkingas. Purvini nevalyti filtrai, ko pasekoje į variklį sunkiau pakliūna oras ir jis pradeda kaisti, tam įvykus suveikia termoapsauga ir jis išsijungia, testavimo metu su testiniais filtrais veikia tvarkingai."


"Sveiki,

dėkoju už informaciją.

Informuoju, kad Jūsų skundą perdaviau nagrinėti atsakingam skyriui.
Dėl išaugusio užklausų skaičiaus sprendimas gali užtrukti ilgiau nei įprastai, tačiau skundą išnagrinėsime ir sprendimą pateiksime ne vėliau, nei per 14 dienų.

Apgailestauju dėl nepatogumų.

Su geriausiais linkėjimais
Klientų aptarnavimo vadybininkė Ieva"


"Sveiki, 

 

gavome Jūsų skundą. Norime informuoti, kad skundo tenkinti neturime pagrindo.

Kadangi prekei buvo nustatytas defektas, kuris nepatenka į garantinį servisą, norint prekę atsiimti reikės padengti garantinio serviso išlaidas.

 

Apgailestaujame dėl susiklosčiusios situacijos ir tikimės, kad ateityje daugiau tokių situacijų nepasikartos.

 

Pagarbiai,

Klientų patirties valdymo specialistė

Aurelija"


 Pagarbiai
Ramunė Vaitiekūnienė