Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "Eurofondas" | mokinio pažymėjimas |

Eurofondo internetinėje sistemoje rugsėjo mėn. buvo užsakytas mokinio pažymėjimas. Pildant sistemoje duomenis, jie buvo pasirenkami iš sistemoje esamų variantų: mokyklos pavadinimas. Užsakymas priimtas. Mokinio pažymėjimas po gerų 3 savaičių  pasiekė mokyklos raštinę su neteisingu mokyklos  pavadinimu. Mokyklos administracija paprašė mokinio pažymėjimą ištaisyti. Kol kas tyla. Jokių veiksmų ir konkretumo. Matomai, tik mokyklos prašymo dėka, sistemoje pastebėtas netikslumas ir "Eurofondo" sistemoje ištaisytas -patikslintas mokyklos pavadinimas. Toks pataisymas atsirado ir užsakymo krepšelyje, matomai, atbuline data.
 Viso užsakymo proceso metu buvo kreipiamasi į "Eurofondą" laiškais, kad informuotų apie mokyklos duomenis, užsakymo eigą, pažymėjimo pristatymo vietą bei datą. Tyla, Jokių atsakymų, tik virtualūs pranešimai, kad susisieksime. Sunkiai prisiskambinus telefonu į Eurosistemą, nesurado konkretaus specialisto kuris galėtų atsakyti deramai ir konkrečiai į susidarusią problemą ir išspręsti. Pokalbių asmenys kratėsi nuo savęs atsakomybę, perleisdami skambučius vienas kitam arba kaltindami mokyklos raštinę, kad ji atsakinga dėl jų esamų sistemoje neteisingai suvestų, laiku nesužiūrėtų duomenų. Pusantro mėnesio, kai neturime tinkamo mokinio pažymėjimo ir juo negalima pasinaudoti. Paradoksali situacija sistemoje krepšelis su geru mokyklos pavadinimu, mokinio pažymėjimas su klaidingu pavadinimu. Kaip vartotojas turiu užpildęs užsakymą, bet neturiu galimybės juo pasinaudoti.
Pagarbiai.

UAB "Eurofondas" pateiktas atsakymas.

Aurimui Kliučininkui pagamintas naujas elektroninis mokinio pažymėjimas ir išsiųstas 2023.10.31