Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

BITĖ | Samsung Galaxy S7 Edge broko keitimas |

Šių metų rugsėjo 14 dieną nutariau nusipirkti naują Samsung Galaxy S7 Edge telefoną Panoramos Bitės salone.
Telefonas salone patikrintas konsultanto nebuvo (vėliau buvo paaiškinta, kad konsultantai to daryti neprivalo) ir po keleto valandų pastebėjau, kad jis neveikia. Nejungiau jo anksčiau, nes telefonas buvo paimtas per pietų pertrauką darbe todėl daug laiko neturėjau.
Po 3-4 valandų grįžau į Bitės saloną ir pasakiau, kad tikriausiai telefonas yra brokuotas, jis neįsijungė ir konsultantas su tuo sutiko.
Sutikau su jų procedūra, kai konsultantas nutarė siųsti telefoną į garantinį nurašymui.
Po šešių darbo dienų, 20-tą rugsėjo, man atėjo SMS iš MTTC Kauno skyriaus, kad telefonas užregistruotas pas juos nors Vilniuje turime tiek MTTC, tiek Samsung atstovybę, o kaip ir kodėl telefonas atsidūrė Kaune, man nėra aišku iki šiol.
Gavęs tokią žinutę, tos pačios dienos vakare nuėjau į tą patį Bitės saloną ir jau kitas konsultantas man pasakė, kad telefonas turėtų būti siunčiamas į Samsung tokiu atveju kaip šitas, jo kolega padarė klaidą, bet ne vieną. Siunčiant brokinį telefoną nebuvo supildytas nei broko aktas iš mano pusės, nes man to niekas nepasakė, tai žinoma tik sukėlė bereikalingus nepatogumus.
Po keleto skambučių MTTC ir keleto neatsakytų elektroninių laiškų iš Bitės pusės, sugrįžau į saloną, kad nutraukčiau sutartį šiandien, rugsėjo 25 dieną. Nors prieš tai konsultantas prižiūrintis Bitės Chat jų tinklalapyje pasakė, kad galiu nutraukti sutartį vos telefonas bus pripažintas brokiniu, šiandien man buvo pasakyta, kad kol nebus tolimesnių žinių iš MTTC , nutraukti sutartį galiu tik sumokėjęs apie 110 eurų.
Dar vienas paminėjimo vertas faktas yra tas, kad Bitės konsultantas penktadienį, rugsėjo 22 dieną man paskambino ir pasakė, kad iki šiandienos vakaro viskas bus sutvarkyta, nuėjęs tik išgirdau, kad viskas truks dar 5d.d. – 14d.d. nors vienintelis Lietuvoje tinklą turintis ir pripažintas remonto punktas MTTC telefoną jau pripažino brokiniu, nesuprantu kokio atsakymo jie laukia iš Samsung jeigu jie yra pripažinti oficialiais remonto puktais.
Bitė pačioje pradžioje teigė, kad viskas netruks dviejų savaičių, tada nusiuntimas į Kauną, broko akto pildymas per vėlai ir jau turime praėjusias 11 dienų bei situacijos neužtikrintumą iš Bitės pusės.
Teoriškai turėčiau mokėti mėnesinę įmoką plius plano mokestį, bet mokėti ją tikriausiai būsiu paprašytas už pakaitinį telefoną. Bendraujant su 3 konsultantais vos vienas sugebėjo atsiprašyti ir jokia kompensacija nebuvo pasiūlyta už mano sugaištą laiką, nervus ir absoliučią Bitės nekompetenciją.
Šiuo metu negaliu nutraukti sutarties, nes nežadu mokėti 110 eurų už brokinio telefono atsisakymą bei Bitės darbuotojų nekompetenciją.
Paklausus apie skundų procedūrą tebuvo paaiškinta, kad galiu tai padaryti raštu arba interetu, tai tik parodo, kad niekas nėra suinteresuotas išspręsti dėl jų pačių kaltės susidariusią situaciją.
Vienintelis dalykas, kurio norėčiau, tai nutraukti su Bite sutartį, bet kolkas esu vienintelis, kuris skambinu tiek MTTC, tiek jiems, o iš jų sulaukiu tik klaidingos komunikacijos, kuri sukelia dar daugiau nervų.

BITĖ pateiktas atsakymas.

Laba diena,
Situacija jau išspręsta, klientas informuotas.