Laba diena,
prekė pirkta internetinėje parduotuvėje ir buvo padovanota man gimtadienio proga,todėl ant sąskaitos kita pavardė(sūnaus). Du kartus jau garantinį gedimą taisė , priduodama į Druskininkų Senukai, parduotuvė ,UAB "Kesko Senukai Lithuania"M. K. Čiurlionio g. 111, 66142 Druskininkai. Buvo tas pats gedimas, dabar priduotas taisyti trečią kartą, jau trys savaitės+ ir Druskininkuose manęs neinformuoja, kokia padėtis, kada aš sulauksiu aparato. Pirmą kartą susisiekimui davė telefono Nr. , kuris jau kelinti metai atjungtas ir tik kai nesulaukus nuvažiavau į vietą tada parašė užklausimą ir pasakė, kad to telefono Nr. jau nėra keli metai. Tiesiog pasityčiojo iš vyresnio amžiaus žmogaus. Man iki Druskininus nuvažiuoti ir sugrįžti apie 60 km. Dabar nepilni du metai, o aš jau gerus tris mėnesius negalėjau naudotis savo preke, todėl pageidaučiau prekės keitimo, nes suprantu, kad aš ja negalėsiu naudotis kaip priklauso.
Pagarbiai