Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

LaMóse | LaMóse - sukčių internetinė parduotuvė |

Rugsėjo 13 d. pirkau vyrišką striukę internetinėje parduotuvėje LaMóse, kurios adresas https://axgeh.shop. Prekę pristatė DPD. Atsiėmus prekę paaiškėjo, kad striukė
neatitinka užsakyme nurodyto dydžio. Striukė turėjo būti XL dydžio, o atsiųsta striukė yra padirbta, be jokių gamyklinių etikečių ir visai mažo S dydžio. Noriu prekę grąžinti ir atgauti savo pinigus, 64 Eur., bet negaliu susisiekti su pardavėju. Pardavėjas nurodęs tiktai savo e-mail adresą. Tačiau pardavėjas nereaguoja į užklausimus ir neteikia
jokios informacijos apie prekės grąžinimo tvarką, kur prekę išsiųsti ir pan. Akivaizdu, kad tai yra sukčių internetinė parduotuvė.Nežinau kaip grąžinti prekę ir ką daryti toliau.