Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB "Ugninta" | Nekokibiškos prekes pakeitimas |

2022 09 28 pirkome iš el. parduotuves IMUPERKU žoliapjovė su
pradais(užsakymas 293936).  Sugedus žoliapjovei , nes dar yra garantija, susirašius su el. parduotuve užpildžiau jų atsiustą grąžinimo aktą ir išsiunčiau
2023. 08.29  trimerį jų nurodytu adresu Liepkalnio g. 172E-5 rampa



2023 09.12paskambinau  ar yra informacija kaip su
žoliapjove ar pataise ar gražins pinigus ar nauja  sake laukti



2023 .09 25 vėl parašiau tyla



2023-09-26 tyla  2023 09-27 gaunu informaciją kad buvo
sutrikusi sistema ir kad rytoj išsius naują prekę



2023-09-28 gaunu kad užsakymas 364688 suformuotas ir duota
Vienipak kodas sekti siuntą



2023-10-02 preke dar nepajudėjo iš sandėlio parašiau tai
kada ,tyla



2023-10-03 šiandien vėl parašiau vėl tyla, sistemoje matau
kad siunta dar pas siuntėją ir net siuntėjo (imuperku) suformuota PVM sąskaita
faktūra bet prekę taip ir negaunu



Susiskambinti neišeina atsijunginėja jų telefonas