Sveiki. Iš puslapio www.madosoaze.lt buvo užsakytas paltas. Paltą gavome, bet jo kokybė buvo tragiška: 1) Prekė brokuota. Sagų ertmės iškirptos netolygiai, o viršutinei sagai ertmės visai nėra. 2) Paltas neatitinka dydžio, per trumpos rankovės ir tikrai ne L dydis, nors ant etiketės L. 3) Priekinė kišenė blogai susiūta ir matosi brokas, pačioje matomiausioje vietoje. Tą pačią prekės gavimo dieną 2023 m. rugsėjo 22 d. 19:01 val. buvo parašytas laiškas į puslapyje nurodytą el. pašto adresą: madosoaze.pagalba@gmail.com su brokuotos prekės aprašymu, nuotraukomis ir prašymu, kad būtų grąžinti pinigai už nekokybišką prekę. Niekas neatsakė, todėl raginimas buvo pakartotas dar dviejuose laiškuos 2023-09-26 09:28 val. ir 2023-09-27 10:14 val. Taip pat buvo bandyta skambinti nurodytu telefonu +37061777326 tiek 2023-09-27, tiek 2023-09-28 bet telefonu niekas neatsiliepė, nes jis yra išjungtas. Šiai dienai puslapis jau nebeveikia www.madosoaze.lt bet mes turime ekrano kopijos visų kontaktų kas buvo puslapyje. Taip pat turime google.lt paieškos sistemos minėto puslapio turinio kopijas, kurias galėtume pateikti kaip įrodymus. Prisegu daug visokių dokumentų kaip užsakymo ir apmokėjimo el. laiškus, informaciją apie įmonę, jos savininkę, įmonės įkurimo dokumentus (viskas yra viešai internete prieinama).