Atstovaujame savo nariams sprendžiant vartotojų ginčus
Prekė1.lt | dėl Prekė1.lt veiklos |
2023-09-01 internetinėje parduotuvėje esu užsisakiusi prekių, užmokėjusi per el. bankininkystę. Prekių iki šiol nesu gavusi. Rašiau laiškus (į parduotuvės nurodytą el.p. info@prekė1.lt), taip pat į jų puslapyje nurodytą skundo pateikimo formą, (Siuntimo politika) prašydama paaiškinti kur dingo mano prekės, atsakymo negaunu. Ne kartą skambinau jų nurodytu kontaktiniu tel. +3706272623, tačiau įsijungia autoatsakiklis ir informacijos negaunu. Sekti siuntos neįmanoma, nes nurodo(paskutinis įrašas 09-13 d.), kad siunta kelyje.
Įtariu sukčiavimo atvejį. Prašau ištirti mano skundą. Žadu kreiptis į policiją.
Gražios dienos
Prekė1.lt pateiktas atsakymas.
Sveiki,
patikrinusi sekimą galiu matyti, jog šiuo metu siunta yra paštomate ir laukia atsiėmimo. Siunta pristatyta nepasibaigus pristatymo terminui, kuris yra pateiktas mūsų svetainės Siuntimo politikoje.