Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Prekė1.lt (MB World commerce) | Prekė1.Lt Nei siuntos, nei pinigų |

Laba diena, 
2023.07.19 buvo užsakyta prekė už. nr (#17469). Iš internetinės parduotuvės www.prekė1.lt. Tą pačią dieną atliktas apmokėjimas  (19,99 Eur.). 
Pagal šios el parduotuvės taisykles: " užsakymo išsiuntimo terminas yra 1-3 d.d., pristatymo terminas yra 5-12 d.d., bendras terminas yra 6-15 d.d. ".
Tik 2023.07.27 gautas laiškas, kad prekė išsiūsta.
2023.08.09 parašiau laišką su užklausa, kada gausime prekę, taip pat su klausimu, apie pinigų grąžinimo galimybę.

Atsakymas 2023.08.09 
"Sveiki, 
labai atsiprašome už ilgą pristatymo laiką, turėjome problemų su logistika, dėl kurių prekę išsiuntėme dar kartą. Kaip atsiprašymo dovaną, įdėjome dar vienus kvepalus nemokamai. Dar kartą atsiprašome ir dėkojame už supratingumą. Prekė atkeliaus keleto dienų bėgyje.
---
Pagarbiai,
Viktorija Jonikaitė
Klientų aptarnavimo specialistė
Prekė1.lt"

2023.08.21 Vėl rašau laišką, apie negautą prekę- atsakymo negaunu jokio.
2023.08.24 Vėl rašau laišką (jau 3 ), apie negautą prekę- atsakymas lygiai toks pats šabloniškas, kaip  gautas 2023.08.09.
Nurodytu įmonės telefonu (+37062726263) atsiliepia auto atsakiklis, kad informacija telefonu laikinai neteikiama, reikia kreiptis el laišku.
Siuntos sekimo numeris, rodo, kad prekė buvo išsiūsta bet po kelių dienų grąžinta atgal į kažkokius kinijos sandėlius...
2023.09.19 Bus kreipiamasi į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą.

Prekė1.lt (MB World commerce) pateiktas atsakymas.

Sveiki, dėl nepavykusio pristatymo atliktas pinigų grąžinimas, klientės sąskaitą pasieks per 1-2 d.d. Laiškas galimai pasimetė pašto sistemoje, dėl to nepavyko atsakyti. Atsiprašome už nesklandumus.