Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Telia Lietuva AB pateiktas atsakymas.

Laba diena,
Dėkojame, kad kreipėtės.
Atsakydami norėtume paaiškinti, jog 2023.06.22 pokalbio metu Telia darbuotoja paaiškino jums, jog paslauga suteikiama 30 d. nemokamai, vėliau kainuoja 37,90 Eur/mėn. Jei per išbandymo laikotarpį paslauga netiks, reikia paskambinti, atvyks inžinierius ir nuims įrangą. Jei patiks, nutrauksime šiuo metu teikiamos paslaugos sutartį neprašydami grąžinti suteiktų nuolaidų. 2023.06.22 pokalbio metu aktyvuota televizijos paslauga ir jums buvo paaiškinta, jog „aktyvuojama šiandien, informaciją matysite savitarnos svetainėje“. Interneto paslaugai įrengti vyko inžinierius suderintą pokalbio metu dieną - 2023.06.29, po įrengimo el. būdu pasirašėte dokumentą, kurį prisegame atsakyme el. paštu.
Atsižvelgdami į tai, jog dėl nutraukimo kreipėtės 2023.08.04, taikome išimtį ir anuliuojame priskaičiuotą suteiktų nuolaidų mokestį ir abonentinius mokesčius pasibaigus išbandymo laikotarpiui nuo 2023.07.22 (internetui nuo 2023.07.29) iki nutraukimo 2023.08.04, kompensacijos suma 116.39 Eur.
Nuoširdžiai apgailestaujame dėl susidariusios situacijos.