Situacija tokia, kad per OMNIVA kurjerių tarnybą siunčiamos siuntos pastoviai nuvežamos į Visagino paštomatus, nors ant siuntos adresas užrašytas teisingas. Šis nesusipratimas tęsiasi jau nuo 2023-07-26. Iš viso siuntų nuvažiavusių į Visaginą jau buvo kokios 7 ar 8. Kiekvienu atveju jiems reikia rašyti laiškus, aiškinti situacija, laukti dar savaitę, kol siunta pasiekia Panevėžį. El. laiškais šios problemos niekaip nepavyksta išspręsti.
Nacionalinės vartotojų konfederacijos pateiktas atsakymas.
Laba diena,
Perdavėme informaciją atsakingam skyriui - artimiausiu metu su Jumis susisieks.
Gražios dienos!
Sandra
Klientų aptarnavimo specialistė
OMNIVA
Savanorių pr. 321C, Kaunas
omniva.lt
Omniva LT UAB pateiktas atsakymas.
Laba diena, Mantai,
dėkojame, kad kreipėtės į mus. Atsiprašome už nepatogumus, su kuriais susidūrėte.
Kaip aptarėme telefonu, mes užregistravome situaciją ir aktyviai ieškojome jos šaltinio. Galimai mums pavyko identifikuoti priežastį ir imsimės veiksmų, kad pašalintume ją.
Taip pat, matome, kad nuo 08. 21 pasirinkote prioritetinį paštomatą, į kurį yra priskiriamos visos naujai užsakomos siuntos. Mes taip pat rekomenduojame ir jūsų šeimai prisijungti prie mūsų e-savitarnos ir pasirinkti šį prioritetinį paštomatą, kad būtų užtikrintas maksimalus patogumas.
Ateityje kviečiame kreiptis į mus el. paštu info@omniva.lt arba telefonu +37070055077.
Tikimės, kad ateityje džiuginsime jus savo teikiamomis paslaugomis ir nebereikės susidurti su tokio pobūdžio problemomis. Ačiū už jūsų supratingumą ir kantrybę.