Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

+37064022822 | Skundas |

Sveiki,rašau skundą,nes nebegalime daugiau laukti ir kentėti į mūsų parašytą prašymą.Š.m.liepos 24d.buvo nupirktas naujas kompiuteris,pagal buvusį jo aprašymą internete,tačiau,jį atsiėmus , pasirodė,kad jis yra be operacinės sistemos ir su vokiška klaviatūra ,kas mus visiškai netenkino.Todėl kitą dieną kompiuteris buvo nuneštas atgal ir paprašytas pakeisti,kaip neatitinkanti savo aprašymo prekė (nebuvo aprašyta visa reali prekės informacija,kad reikės dar instaliuoti papildomas programas) pabrėžiu:su kompiuteriu nebuvo visiškai naudojamasi, prekė visiškai nauja. Tačiau atnešus ją pakeitimui, kitą dieną iš vadybininko Ramūno Kleinausko išgirdome ištisą tiradą priekaištų dėl, neva,jau naudotos prekės(jis tą faktą nustatė pagal atidarytą pakuotę net nepažvelgęs į pakuotės vidų). Pabrėžiu dar kartą,preke nebuvo visiškai naudojamasi.Ir buvo arogantiškai,nepagarbiai pasakyta,kad prekės niekas nekeis,greičiausiai,o,kad pavėlavome apie 10min iki servisas dirbo,nes  to fakto nežinojome,buvome išspirti lauk. Kitą dieną grįžus atgal ir bandžius grąžinti prekę,buvome įkalbinėjami,kad prekė gera čia tik smulkmena,kad ji tuščia be programinės įrangos ir su vokiška klaviatūra,tad prie mano akių buvo sukeista vieną raidė ir įrašyti Windows nauji, bet grįžus namo man vistiek netiko klaviatūra išdėstymas ir atnešiau atgal prekę,surašėme,kad noriu pakeisti ją brangesnė,kokybiškesne prekė,nurodžiau kokia,tačiau atsakymo negaunu jau beveik mėnesį laiko.Noriu,kad į mano skundą būtu sureaguota,o ne ignoruojami, šitiek laiko, aš prarandu brangų savo darbo laiką,nes neturiu galimybės naudotis kompiuteriu,darbo reikalais ir esu suklaidintas,ne pilnu prekės aprašymu. Prašome,kad būtų sudaryta galimybė (artimiausiu laiku) įsigyti naujesnę ir kokybiškesnę prekę. 

+37064022822 pateiktas atsakymas.

Sveiki,

Pridedama atsakymą į pateiktą pretenziją