2017 05 11 dieną iš pardavėjo Devynakė (kuris vykdo savo veiklą Facebook svetainėje) buvo užsakytos dvi prekės - moteriški drabužiai. 2017 05 16 dieną pardavėjas patvirtino gavęs apmokėjimą bankiniu pavedimu. Prekė buvo žadėta pagaminti ir atsiusti per 3-4 savaites. Šiam terminui suėjus - kreipiausi į pardavėją dėl terminų patikslinimo. 2017 06 29 dieną gavau atsakymą, kad su manimi susisieks ir suteiks man visą informaciją savaitės bėgyje. 2017 07 03 Facebook sveitainėje pardavėjas pranėšė stabdantis veiklą ir per visus užsakymus įvikdys per neapibrėžtą laiką. Visą komunikaciją pardavėjas perkelė el.paštu: devynake@devynake.com. Šiuo el.paštu kreipiausi jau 4 kartus (2017 07 04, 2017 07 15, 2017 07 25 ir 2017 08 28 dienomis). Atsakymo negavau. Pardavėjo el.paštu prašiau patikslinti kiek reikės laukti užsakytų prekių ir kada jis gali įvikdyti savo įsipareigojimus. Jei įsipareigojimų įvikdyti negali - paprašiau grąžinti sumokėtus pinigus. Atsakymo jokio negavau iš pardavėjo nei karto nuo 2017 07 03 dienos.