Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Pirktiverta. lt | Dėl negautis prekės |

Užsakiau prekę šioje PIRKTIVERTA. LT internetu prekę,užsakymas Nr.7437Birželio 15d. Prieš savaitę pradėjau ieškoti kur mano užsakyta prekė. Parašiau į el. Paštą. Man buvo atrašyta kad prekė jau pas mane. Jie man atsiuntė nuorodą. Atsidarius ją ten buvo kazkieno kito užsakyta prekė, nes atsiimta Vilniuje. As jiems vėl parašiau kad čia ne mano užsakymas. Taip jie vėl atrašė, kad suklydo ir atsiuntė kitą nuorodą. Ten atidarius nuorodą, negalima buvo suprast nieko, nes prekė nerodo, kad pristatyta į Ignalina, net išviso nieko nerodo, parašyta kad tokio užsakymo nėra. As jiems vėl parašiau, jie man pasiūlė pasitikrint žinutes iš VENIPAK. Aišku jokių žinučių aš nesu gavusi. Bet paskambinau į VENIPAK, jie labai puikiai man viską paaiškino. Pasirodo, kad aš pirkdama neteisingai parašiau savo telefono numerį. Ir aš tikrai to nepastebėjau (vieną skaičių blogai užrašiau ), man apie tai pasakė telefonu VENIPAK darbuotojas, ir atsiuntė prekės grąžinimo kodą. Tada vėl parašiau  PIRKTIVERTA. LT. NET grąžinimo kodą nusiunčiau. Man buvo atrašyta, kad reikia sumokėt už siuntimą ir pristatymą 3€, bet aš parašiau ir paklausiau kur siųsti, kad vėl nedingtų prekė. Bet jie tada į mano žinutes nereagavo, o  ir dabar visiškai neatrašo į mano žinutes. Aš tikrai neneigiu kad neteisingai parašiau telefono numerį, bet tikrai to nepastebėjau. Tai man įvyko pirmą kartą ir tikrai siaubingai jaučiuosi dabar rašydama, nes tikrai galvojau, kad susitart pasiseks ir prekę ar bent pinigus grąžins. Visą susirašinėjimą el. paštu turiu.