Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Goodlook. Shop arba Madosvardas.lt | Dėl Goodlook.shop |

2023.06.12 atlikau užsakymą el. parduotuvėje https://goodlook.shop (dar žinoma kaip “Madosvardas.lt”). Užsisakiau 2 prekes - palaidinę ir kelnes. Iš viso už prekes sumokėjau 30,98 eur. El. parduotuvės taisyklėse nurodyta, kad prekės išsiunčiamos pirkėjui per 5 darbo dienas. Birželio 14 d. gavau laišką su žinute: Siuntos numeris: CE036352605EE. CASUAL išsiųsime savaitės bėgyje.Atsiprašome už nepatogumus. Atsiėmiau vieną prekę. Nusprendžiau užsisakyti dar prekių belaukdama nepristatytų kelnių. Taigi birželio 20 atlikau užsakymą: marškiniai ir kelnės, viso sumokėjau 28,98 eur. Birželio 21 d. gavau laišką: Siuntos numeris: CC846975898LT. BUTTONS BACK išsiųsime savaitės bėgyje. Atsiprašome už nepatogumus. Situacija kartojosi, vėl atsiėmiau tik vieną prekę. Nesulaukus prekių kaip nurodyta, 2023-06-21 pasiteiravau el. paštu kada gausiu savo pirmojo užsakymo trūkstamą dalį, tą pačią dieną buvo atsakyta, kad šiuo metu tokios spalvos neturi, pasiūlė palaukti arba pakeisti kita spalva, atsakiau, kad palauksiu, na vis vien dar vieno užsakymo dalies laukiau. Nesulaukus savo dviejų užsakymų dalies, 2023-07-11 kreipiausi, tačiau negavau jokio atsakymo. 2023-07-18 pakartotinai kreipiausi el.paštu dėl pinigų grąžinimo - ataakymo negavau, pinigai negrąžinti.


Susirašinėjimą su parduotuve pridedu.


Prašau padėti susigrąžinti sumokėtus 29,98 eur už prekes kurias negavau.