Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Laba diena, Gavome Jūsų paklausimą. Noriu informuoti, kad Europos vartotojų centras nagrinėja vartotojų prašymus dėl informacijos suteikimo ir skundus dėl netinkamos kokybės prekių ar paslaugų, įsigytų kitoje nei vartotojo gyvenamosios vietos Europos Sąjungos valstybėje narėje, taip pat Norvegijoje, Islandijoje ir Jungtinėje Karalystėje. Jie visi sudaro Europos vartotojų centrų bendradarbiavimo tinklą (ECC-Net), kad galėtų geriau atstovauti vartotojams ir teiktų pagalbą ginant pažeistas vartotojų teises ES. Centrai skundus nagrinėja taikiu būdu, kompromiso principu, tad Europos vartotojų centro sprendimai neturi privalomosios galios. Mūsų paslaugos yra nemokamos. Kadangi Jūsų minima el. parduotuvė registruota Slovėnijoje, skundą nagrinėsime kartu su kolegomis Europos vartotojų centru Slovėnijoje. Pateikite skundą čia: https://ecc.lt/lt/support/complaint/ Išsamiai aprašykite problemą, užsakymo patvirtinimą, apmokėjimą (banko išrašą), siųstą skundą pardavėjui. Pagarbiai, Europos vartotojų centras www.ecc.lt

Happy Koala.lt pateiktas atsakymas.

Gerb. p. Viktoras pateikė užsakymą tokiai prekei ir batų išmerai, kurią ir gavo. Pridedame įrodymus.
Gavome jo el. laiškus ir grąžinimo prašymą ir pateikėme jam atsakymą. Visos taisyklės surašytos mūsų puslapyje, kuriame taip pat yra ir nurodyta, jog grąžinimo mokėstis yra mokamas pirkėjo. Naujos, pakeistos prekės siuntimas ir gavimas yra visiškai nemokami ir klientui nereikia mokėti už prekių priėmimą.
Pagarbiai,
HappyKoala.lt klientų aptarnavimo specialistai,