Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Zuza LT IĮ | Negrąžinti pinigai |

2023-04-24 d. iš internetinės parduotuvės zuza.lt pirkau „Komplektas komunijos suvenyras pirmosios komunijos ZPK-1“. Sumokėjau už prekę pirkimo metu 32,37 EUR. Užsakymo nr. 204444. Pardavėjas pristatė prekę į paštomatą 2023-05-03 d., tačiau ne tokią, kokią pirkau. Vietoje pirmos komunijos rinkinio gavau dėžutę su Biblija. Pirmiausia, 2023-05-03 d. paskambinau zuza.lt svetainėje nurodytu telefonu +37066787878, gavau atsakymą, kad turiu parašyti el.laišką ir prisegti atsiųstos prekės nuotraukas. Taip ir padariau 2023-05-03 d. Tą pačią dieną zuza,lt parašė, kad gali prekę iškeisti į tokią, kokia buvo užsakyta. Pasiteiravau ar spės tai padaryti iki 2023-05-12 d., nes man tos prekės reikėjo 2023-05-13 d. pirmos komunijos šventei. Zuza.lt atrašė, kad informuos apie prekės pristatymo terminą. Nesulaukusi atsakymo dar kartą parašiau el.laišką 2023-05-09 d. ir paklausiau „gal jau yra aiškus prekės pristatymo terminas ir ar spės prekę pristatyti iki 2023-05-13 d.“. Zuza.lt atrašė 2023-05-10 d., kad prekė būtų pristatyta tik kitos savaitės pradžioje ir paklausė ar tiktų. Atrašiau, kad netiktų, nes man tos prekės reikėjo iki 2023-05-13 d. ir norėčiau prekę grąžinti, bei paklausiau kaip turėčiau tai padaryti. Zuza lt atrašė, kad norint grąžinti prekę, turėčiau užpildyti šią grąžinimo formą https://zuza.lt/return-and-warranty/. Užpildžiau šią formą 2023-05-10 d. ir negavusi jokio patvirtinimo kad grąžinimo forma pateikta, todėl 2023-05-11 d. parašiau į zuza.lt ir paklausiau ar jie mato, kad forma pateikta. Tą pačią dieną gavau atsakymą, kad forma užpildyta ir greitu laiku atvyks kurjeris atsiimti užsakymo, o aš apie kurjerio atvykimą busiu informuota el.paštu ir sms žinute. Kurjeris paskambino dėl grąžinamos prekės 2023-05-15 d. 14 val. 15 min., tel.nr +37061094324 ir prekę išsivežė. Apie kurjerio atvykimą nei el.laišku nei sms žinute informuota nebuvau. Negavusi pavedimo už grąžintą prekę, 2023-05-29 d. vėl parašiau į zuzą lt ir pasiteiravau gal yra žinoma, kada pinigai man bus grąžinti. Gavau atsakymą, kad mano informacija yra perduota atsakingam asmeniui ir greitu metu bus pervesti pinigai už prekę. Negavusi pinigų, dar kartą parašiau el. laišką 2023-06-08 d. ir vėl paklausiau apie pinigų grąžinimą. Atsakymą iš zuza.lt gavau 2023-06-09 d. Jame rašoma, kad laukiame atsakymo iš kolegos ir greitu metu informuosime, tačiau daugiau atsakymo  el. Paštu, sms žinute ar skambučiu, nesulaukiau. Dar esu rašiusi el.laiškus 2023-06-15 d. ir 2023-007-04 d., tašiau atsakymo nei į vieną el. laišką negavau. Paskutinį kartą skambinau į zuza.lt 2023-06-22 d. ir gavau atsakymą, kad pinigai man bus grąžinti kitos savaitės pradžioje. Pinigų už grąžintą netinkamą prekę nesu gavusi iki šiol. Į kitas institucijas kreiptasi nebuvo. Skundas dėl tos pačios prekės, nei kitose institucijose, nei teisme, nebuvo ir nėra nagrinėjamas.