Situacija tokia, kad iš elektroninės parduotuvės GOOD LOOK SHOP, adresas https://goodlook.shop (facebook - Mados vardas) užsisakiau prekių (užsakymo Nr. 175352).
Vieną prekę iš užsakymo grąžinau, tai buvo suknelė - Klasikinė suknelė su klostuota apačia “KLARA Dark Blue”, dydis L (40), kaina 17,99 eurų. Atsakingai siuntą supakavau, sudėjau visas atspausdintas sąskaitas, savo lėšomis išsiunčiau paštomatu Omniva. Parduotuvę apie norą grąžinti prekę ir išsiųstą siuntą informavau, parašiau siuntos kodą el. paštu, balandžio 25 d. Remiantis Omniva.lt siuntų sekimu, siunta buvo pristatyta ir atsiimta gegužės 5 d.
Nesulaukusi atsakymo rašiau el. laišku ir messenger pranešimu š.m. birželio 22 d. dėl pinigų atgavimo už grąžintą prekę. Gavau atsakymą, kad už grąžintą suknelę atgausiu pinigus per 24-48 val, tačiau pinigų pavedimo nesulaukiau. Vėl rašiau el. paštu ir messenger pranešimu po 7 d., tačiau iš parduotuvės atsakymo nesulaukiau. Dar kartą parašiau nurodytais kontaktais birželio 26 d.,su prašymu grąžinti sumokėtus 17.99 eurus už grąžintą prekę, tačiau jokio atsakymo nebuvo.
Šios elektroninės parduotuvės taisyklėse "Prekių grąžinimas" numatyta, kad netinkamas prekes galima grąžinti ir tagauti pinigus per 14 d., prekę grąžinau ir jau preėjo daug daugiau dienų, todėl prašau padėti išspręsti šią situaciją. Jaučiuosi apgauta.
Prieduose prisegu užsakymo išrašą, susirašinėjimo laiškų kopijas ir omnivos siuntos pristatymo informaciją.
Laba diena,
Noriu informuoti, kad po mano skundo pateikimo Jūsų platformoje dėl pinigų atgavimo už grąžintą prekę iš el. parduotuvės GOOD LOOK SHOP, adresas https://goodlook.shop (facebook - Mados vardas), įmonė sureagavo ir pervedė man pinigus už grąžintą prekę š. m. liepos 28 d., penktadienį, vakare (praėjus 2 mėnesiams, prekę jiems grąžinau balandžio 25 d.).
Dėkoju Jums už pagalbą sprendžiant susiklosčiusią situaciją.
Pagarbiai
Jolita Simonaitytė