UAB "Evinara" | www.baldusale.lt nevykdo įsipareigojimų |
1. Elektroninėje parduotuvėje pirkau išskleidžiamą stalą https://www.baldusale.lt/apvalus-isskleidziamas-stalas-ringo#good_tabs_buttons=1, atsiėmiau jų salone Kaune (Pramonės pr. 16F, LT-51186, Kaunas Kauno m. sav., LIETUVA). Jo viršus susideda iš atskirų 3 dalių, vidurinė dalis atkeliavo su sumaišyto medienos rašto - išilginis vietoj skersinio.Tai pamačiau iškart atidariusi dėže ir nedelsiant informavau vadybininką, stalo net nepradėdama rinkti. Vadybininkas atsake, kad "matyt gamybos klaida, užsakėme jums dali. Busite informuoti kada galėsite atsiimti preke". Besibaigiant antrai savaitei laukimo informavau, kad nebesutinku ilgiau laukti, perkuosi kitą stalą ir šį vežu grąžinti. Nuvežus į jų Kauno saloną stalo nepriėmė, atsakė, kad be vadybininkų nurodymo jie nieko nepriima. Parsivežiau atgal (o stalas sveria virš 10 kg, turėjau prašyti vyrų pagalbos, kad jį suvežiotų). Pirmadienį vadybininkas atraše, kad jį turėčiau atvežtį grąžinti į Vilnių ir kad "įdėklo raštas neprivalo sutapti su stalviršio raštu". 1) manau, kad mano lūkesčiai gauti tokią prekę, kaip pavaizduota nuotraukoje, yra teisėti, o apie visus nukrypimus Vartotojas turi būti informuotas iš anksto (Punktai "4.1.4. spalvų skirtumų nukrypimas. Spalvos skirtumai tarp prekės pavyzdžio pirkimo metu ir galutinio produkto gali skirtis. Dėl dažymo technologijų nėra absoliučios garantijos, kad prekės pavyzdžio spalva su galutinio produkto spalva visiškai sutaps" bei "4.1.7. natūralaus medžio tekstūros ir atspalvio nevienodumai" neapima sumaišytų krypčių), taigi, prekė, nors ir stalo funkcijas atlieka, bet laikytina nekokybiška (beje, kaip "gamybos klaidą" ją pripažino ir jų vadybininkas, kol dar nėjo kalba apie grąžinimą). Tokiu atveju ją turėtų atsiimti patys savo sąskaita kaip brokuotą, nepatiriant man papildomų transportavimo išlaidų. 2) net jei prekė būtų laikoma kokybiška, pagal jų tinklapyje pateikiamą 365 dienų garantiją aš turėčiau ją pristatyti į " į artimiausią ,,Baldusale.lt saloną" (salonai jų tinklapyje nurodyti 2 ir man artimiausias yra Kaune), o ne į Vilnių. Parašius papildomai oficialiu jų el.paštu info@baldusale.lt gavau atsakymą, kad jie neturi Kaune tinkamai apmokyto personalo, taigi, turiu jį atvežti į Vilnių. Į klausimą "kodėl nesilaikote savo svetainėje paskelbtų taisyklių https://www.baldusale.lt/baldo-kokybes-ir-prieziuros-vadovas-2/365-dienu-grazinimo-garantija dėl grąžinimo vietos?" konkretaus atsakymo negavau, man tiesiog pasiūlė kreiptis į teismą.
2. Kreipiausi, susirašinėjimą prisegu.
3. Vakar parašiau skundą VVTAT. Problema tame, kad VVTAT išspręs tik mano konkretų atvejį, o ši įmonė, kaip supratau perskaičius atsiliepimus internete, kilus problemų su parduota preke tokios pozicijos (vengti vykdyti įsipareigojimus, o klientui pasiūlyti kreiptis į teismą) laikosi nuolat, pasiskaičiavusi, kad į VVTAT ar teismą kreipsis tik maža dalis jų pirkėjų, tuo tarpu likusieji pasigailės savo nervų ir laiko ir pirkinį tiesiog nurašys į nuostolius.