A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/611ca65d0b8abe9c51852bc5fa445da4.docx): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/8c8ec0be9704966a79a82b63d3f7203a.pdf): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/f4acd5440d47b06b505f374d5251fe5f.jpg): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/f88a8eac655f5a0e3bb087f8f152813e.pdf): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: getimagesize(./uploads/36a6fce84a735f004e06263d228bfd9e.jpg): failed to open stream: No such file or directory

Filename: models/files_m.php

Line Number: 189

Vartotojų skundai | VartotojuSkundai.lt

Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

UAB Avitela | Brokuota prekė |

Po 2,5 mėnesio nuo telefono įsigijimo prekė visiškai sugedo. Kreiptąsi į Avitelą dėl prekės keitimo nauja, nes pasitaikė defektuotas telefonas, konsultantų buvo NURODYTA pateikt garantiniam aptarnavimo centrui patikrai (surašytas remonto aktas). Buvau suklaidintas, nes dabar teigiama, kad prekė jau suremiontuota, todėl negaliu reikalaut defekto akto ir esu kaltas pats, nes sutikau su remontu. Po raštiškos pretenzijos Avitelai (prisegu), atsisakyta pretenziją tenkint (prisegu). Tačiau MTTC centras mane informavo raštiškai, kad pagrindinės plokštės gedfimas ir kameros keitimas yra defektas ir aš turėjau teisę prašyt ne remonto, o keitimo į naują. Nejaugi sumokėjęs beveik 500 eurų turiu tenkintis remontuotu telefonu, kuris neaišku kokios yra kokybės po remonto. Parašius Avitelai vėl, gavau sms, kurioje teigiama, jog telefonas vėl išsiųstas į atratnavimo centrą. Apie jokią apžiūrą, kokiu tikslu išsiunčiama antrą kartą nebuvau informuotas papildomai, nėra informacijos ir iš MTTC garantinio aptarnavimo centro. Taigi, neaiskus atros patikros tikslas ir neaišku, net kur šiuo metu yra telefonas.

UAB Avitela pateiktas atsakymas.

Sveiki,
vartotojas jau kreipėsi į mus tiesiogiai raštu, į kurį mes pateikėme atsakymą (su pagrindimu) dėl galutinio sprendimo.