Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Rotimia | Negaliu grąžinti prekės ir atsiimti pinigų |

Sveiki,

2022-09-11 21:32:26 pirkau rūbus svetainėje https://www.rotimia.com/account/ (Užsakymo ID: 00010489). Sumokėjau
69,02 Eur.

Rūbai atkeliavo visiškai neatitinkantys nuotraukų.
Minėtos įmonės grąžinimo taisyklėse radau informaciją, kad prieš grąžinant
prekes reikia susisiekti el. paštu Service@rotimia.com
ir man turi būti nurodytas grąžinimo adresas.  Tą ir padariau. Tada prasidėjo ilgas
susirašinėjimas. Buvo siūloma pasilikti prekes ir jie man grąžintų dalį pinigų.
Aš atsisakiau ir toliau reikalavau nurodyti grąžinimo adresą. Galiausiai
grąžinimo adresas buvo nurodytas Kinijoje. Savo lėšomis išsiunčiau prekes
nurodytu adresu: 2022-10-17 sekimo Nr. RE125393853LT. Ilgai laukiau, nes
galvojau, kad į Kiniją prekės keliauja ilgai (arba buvo nurodytas netikras
grąžinimo adresas), bet jau praėjo daugiau kaip puse metų.







Ar dar galima kažką padaryti, kad galėčiau susigrąžinti
pinigus už prekes.