Mes naudojame slapukus ('cookies'). Naršydami jus sutinkate su slapukų naudojimu.

Sutinku su naudojimu Sužinoti daugiau
Lietuvos nacionalinė vartotojų federacija

Rotimia | Negaliu grąžinti prekės ir atsiimti pinigų |

2022-09-11 21:32:26  iš internetinės svetainės https://www.rotimia.com/ užsisakiau rūbus už 69,42 Eur. Gavus rūbus paaiškėjo, kad rūbai visiškai neatitinka nuotraukų. https://www.rotimia.com/ internetinėje svetainėje prie grąžinimo sąlygų buvo nurodyta, kad norint grąžinti prekes pirmiausia reikia susisiekti su įmone el. paštu. Tą ir padariau. Susirašinėjimas truko ilgai, ne iš karto atrašydavo, siūlė grąžinti dalį pinigų ir kt. (susirašinėjimą pridedu). Galiausiai man buvo nurodytas grąžinimas adresas Kinijoje. 2022 m. spalio 17 d. prekes savo lėšomis išsiunčiau nurodytu adresu (siuntos sekimo Nr. ....... Iš pradžių galvojau, kad į Kiniją prekės eina ilgai, bet praėjo pusė metų ir nežinau ar jie prekių specialiai nepriėmė, ar nurodė klaidingą adresą. Ką tokiu atveju galėčiau padaryti? Kur kreiptis?