Kreipiuosi dėl UAB "BITĖ LIETUVA" parduodamų nekokybiškų prekių. 2023-01-13 lizingu prkau kompiuterį "ASUS EXPERT BOOK" nešiojamą kompiuterį asmeninėm reikmėm. Po kurio laiko kompiuterio ekranas pradėjo mirguliuoti ir išsijunginėti. Paskmbinus bitės klientų aptarnavimo skyriui, rekomendavo nufilmuoti kaip visa tai vyksta ir tada patars ką toliau daryti. Nebuvo galimybės nufilmuoti, tad po kurio laiko, kai su kompiuteriu buvo nebeįmanoma naudotgis, 2023-03-31 kompiuterį nuvežiau ir pridaviau į Jonavos bitės klientų aptarnavimo padalinį garantiniam remontui. 2023-04-28 kompiuterį atsiėmiau iš Jonavos padalinio. Po remonto kompiuterio korpuso spalva buvo pakeista, pirkau juodą kompiuterį o grąžino dviejų spalvų t.y. pilkai juodą. 2023-05-01 kompiuteris vėl pradėjo strigti, ekrane atsirasdavo juoda juosta. visa tai nufilmavau ir pretenziją bei filmuotą medžiagą nusiunčiau bitė Lietuva el. paštu bendraukime@bite.lt. Po informacijos ir filmuotos medžiagos pateikimo, 2023-05-05 kompiuterį nuvežiau ir pridaviau į Ukmergės bitės saloną. Kompiuterio neatgavau iki šiol. Daug kartų skambnau, rašiau, bet atsakymas vienas, "laukite kompiuteris garantiniame remonte". Kompiuteriui yra suteikta 24 mėn. garantija. Esu labai nusivylęs dėl įsigytos prekės, nešiojamo kompiuterio, kuriuo naudojausi mažiau laiko nei jis buvo garantiniame remonte. Taip pat esu nusivylęs UAB "BITĖ LIETUVA" bedravimu ir požiūriu į klientą.
Su bitės konsultantais buvo ne vieną dešimtį kartų bendrauta ir raštu ir skambinant telefonu, pridedu susirašinėjimų kopijas.